04/01/2012
La comèdia ‘L'any que ve serà millor', el musical del Tricicle 'Forever young', el clàssic 'Qui té por de Virginia Woolf', la premiada 'Operetta' del manresà Jordi Purtí i 'La nostra classe', el muntatge de Carme Portacelli que va triomfar al Grec, completen el pack d'espectacles de l'abonament de teatre del primer semestre de programació del 2012.
Amb la comèdia 'L'any que ve serà millor' es donarà el tret de sortida a la programació del Toc de Teatre del primer semestre del 2012 del Kursaal, que aquesta vegada el formen un total de 5 muntatges teatrals que han estat grans èxits a la cartellera barcelonina. Un gran 'pack' per l'any del 5è aniversari del teatre Kursaal de Manresa.
Escrita a 8 mans per les dramaturges Marta Buchaca, Mercè Sarrias, Carol López i Victoria Szpunberg, la comèdia d'actualitat 'L'any que ve serà millor' es podrà veure a la sala gran els dies 28 i 29 de gener, en l'horari habitual a les 22:15 h (dissabte) i a les 18 h (diumenge). La segona obra del Toc, el 26 i 27 de febrer, serà 'Forever young', una història tendra i divertida que signa El tricicle, amb set joves actors que interpreten uns avis centenaris que passen una vetllada a l'escenari d'un teatre reconvertit en residència d'artistes. Pere Arquillué, Ivan Benet, Emma Vilarasau i Mireia Aixalà portaran al Kursaal el 30 de març i l'1 d'abril 'Qui té por de Virgina Woolf', un clàssic d'Edwuard Albee que interpreten de manera magistral. La quarta obra del Toc de Teatre és 'Operetta' que ens arriba després de molts èxtis el 28 i 29 d'abril de la mà del manresà Jordi Purtí i del Cor de Teatre i que ens endinsarà en el gènere operístic a través de la realitat més quotidiana. Finalment, el 26 i 27 de maig clourà l'abonament de teatre 'La nostra classe', un dels millors muntatges de la temporada, que porta a escena els fets succeïts el 1941 a Polònia, en què prop de 1.600 jueus van morir cremats i la versió oficial de la Història en va responsabilitzar els ocupants nazis, però dos estudis van demostrar que els autors de la massacre van ser, de fet, els mateixos companys i veïns de les víctimes.
L'abonament per al Toc de Teatre costarà 85 euros i es podrà comprar a partir del dissabte 7 de gener a les 10 del matí a taquilla del Kursaal i a partir de les 11 del matí per telèfon i per internet. (938723636 i www.kursaal.cat). El primer dia de venda d'abonaments es podran adquirir un màxim de 6 abonaments per persona, Per millorar l'organització, el primer dia de venda es donarà número a cada persona de la cua a partir de les 8 del matí i s'ampliaran els punts de venda. Pel que fa a les entrades individuals, que costaran 25 euros (excepte 'Forever Young', que costarà 28€), es vendran a partir del dimarts, 10 de gener a les 6 de la tarda. Per als menors de 25 anys el cost de les obres del Toc de Teatre és de 6 euros.
Mapa web | Enllaços | RSS | Avís legal | Privacitat | Crèdits
© Manresana d'Equipaments Escènics S.L. - Empresa municipal de l'Ajuntament de Manresa. Tots els drets reservats.