19/01/18
A LA VENDA UNA NOVA SESSIÓ DE L'ESPECTACLE 'DOLCE VITA' DEL MAG LARI, QUE TORNARÀ AL KURSAAL EL 25 D’ABRIL
El Kursaal ha posat a la venda avui una nova sessió per veure el Mag Lari amb l’espectacle ‘Dolce Vita’ a la Sala Gran del Kursaal el 25 d’abril dins del cicle de Gent Gran que compta amb el suport de l’Obra Social ‘la Caixa’. La nova funció serà el dimecres, 25 d’abril a les 21h, que s’afegeix a la ja programada el mateix 25 d’abril, a les 18h i que està pràcticament exhaurida.
Un total de 9.541,50 és la xifra recaptada en la funció solidària que es va representar el diumenge 26 de febrer passat a la sala gran del Teatre Kursaal de Manresa, en què més de 70 ballarins i ballarines de l’escola de dansa Ballet Clàssic Manresa van interpretar ‘El llac dels cignes’. Es tracta d’una iniciativa de Ballet Clàssic Manresa (BCM) amb la col·laboració de Manresana d’Equipaments Escènics (MEES) i la Fundació Althaia; els beneficis de la qual es destinaran íntegrament al projecte de millora de l’atenció a infants i joves d’aquesta última institució.
Aquesta [...]
Una quinzena d’alumnes de Teatre Jove de l’Aula d’Arts Escèniques del Teatre Kursaal de Manresa portaran a l’escenari del teatre Conservatori de Manresa l’obra ‘Malson d’una nit d’estiu’ el divendres, 10 de març a les 8 del vespre. Es tracta d’una peça de creació de tot el grup de joves a partir de textos de 'Jauría' de Jordi Casanovas, 'La Feréstega Domada' i 'Titus Andrònic' de William Shakespeare, del film 'Magnòlia' i un text de Guillem Clua; que es va gestar arran de la brutal violació que hi va haver a Igualada la matinada de Tots Sants del 2021.
L’obra, [...]
Acostar el teatre als joves continua essent un dels grans objectius d’El Galliner, entitat responsable de la programació a Manresa des del 1996. Per això aquest any 2023 s’ha fet un pas més en aquesta direcció: la creació del cicle RBLS (Rebels) adreçat especialment a joves a partir dels 16 anys. I s’ha muntat una campanya per comunicar aquest nou cicle a nois i noies de batxillerat, cicles formatius i estudis universitaris de diversos centres de Manresa i comarca.
Aquest cicle s’ha creat seguint l’estela del Festival RBLS, nascut a Barcelona l'any 2017 impulsat per la periodista i emprenedora cultural Carme Tierz i que [...]