26/11/24
EL KURSAAL POSARÀ A LA VENDA DISSABTE ELS ESPECTACLES DE LA PROGRAMACIÓ ENTRE GENER I JUNY DE 2025
Aquest dissabte dia 30 de novembre es posarà a la venda la programació per als propers mesos de gener a juny de 2025, en què passaran pels espais que gestiona el Kursaal (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) una vuitantena d’espectacles de teatre, música, circ, dansa, òpera... per a tots els públics.
La nova programació portarà a Manresa concerts com el del violinista Ara Malikian, la soprano Sara Blanch, també Sara Roy, Daniel Anglès, Jo Jet i Maria Ribot, Sergio Dalma, Els Pets... I obres teatrals com ‘Un matrimoni de Boston’ de David Mamet, ‘Dones de ràdio’ de Cristina Clemente, Mort d’un comediant, de Guillem Clua o bé ‘Tirant lo Blanch’ en una versió de Màrius Serra, ‘Tots ocells’ de Wajdy Mowawad’, entre d’altres. També inclourà dansa, amb espectacles com ‘El llac dels cignes’ que interpretarà el Ballet de Kíiv (31 de gener), màgia amb la tradicional ‘Nit dels Genis’ (11 de gener)... També hi haurà la programació per a públic familiar d’Imagina’t amb 8 espectacles, entre els quals el concert d’El Poni Menut; a més de d’un concert dels Amabuaka i els musicals ‘El petit Príncep i ‘El fil invisible’. Tot això i molt més!
L'abonament del Toc de Teatre es posarà a al venda dissabte a les 10 del matí; i la resta d'entrades i abonaments es posaran a la venda a partir de 2/4 d'11 del matí.
Les entrades per a la nova programació es poden comprar a la web www.kursaal.cat o a les taquilles del teatre als matins de dilluns a dissabte d’11 h a 13 h i a les tardes de dimarts a dissabte, de 18 h a 20 h.
L’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ofereix per aquest estiu quatre setmanes de Tallers d’Estiu adreçats a infants des de 4 anys i fins a 18 anys. L’Aula d’Arts Escèniques oferirà un primer torn la setmana del 30 de juny al 4 de juliol; un segon torn del 7 a l’11 de juliol; el tercer torn del 14 al 18 de juliol i un quart torn del 21 al 25 de juliol. Els alumnes inscrits s’agruparan per edats: Petits (de 4 a 6 anys), Infantil (de 7 a 12 anys), Juvenils (de 13 a 15 anys), i Joves (de 16 a 18 anys).
Els Tallers d’Estiu, que es portaran a terme a diversos espais del Kursaal, oferiran teatre, gaudint del gran ventall de [...]
Totes dues formacions oferiran un programa en homenatge a Juli Garreta, i aniran acompanyats de diverses activitats paral·leles
La programació musical de Manresa fa un pas endavant aquesta temporada amb la incorporació de concerts que busquen posar en valor patrimoni musical, músics i compositors rellevants. Són propostes que aniran acompanyades d’activitats paral·leles amb l’objectiu de contribuir a divulgar la figura de compositors, músics i intèrprets de referència.
Aquesta temporada seran dos concerts que ens aproximaran a la figura del prolífic compositor de sardanes català Juli Garreta, de qui [...]
El Kursaal ja té a punt els espectacles que es podran veure a la sala gran aquesta propera Festa Major -el cap de setmana del 29 d’agost a l’1 de setembre- i que es posaran a la venda a partir del dijous, 27 de març a les 11 del matí tant a taquilles com per internet, coincidint amb el Dia Mundial del Teatre i amb una promoció de llançament especial de 18€.
Per una banda, hi hauràla comèdia ‘Un sogre de lloguer’ de Susana Garachana i Jaume Viñas protagonitzada per Joan Pera(dissabte, 30 d’agost– 18 i 21 h);per l’altra, el monòleg ‘La niña bonita’ d’en Peyu [...]