NOTÍCIES

01/01/21
EL TEATRE KURSAAL JA TÉ A LA VENDA UNA VINTENA D’ESPECTACLES PER ALS PROPERS MESOS DE GENER I FEBRER DEL 2021

De cara a la propera temporada hi ha el concert de bandes sonores ‘Herois del cinema’ amb la Brass Ensemble de l’Orquestra Simfònica del Vallès a la sala gran del Kursaal el dissabte 9 de gener. També el concert ‘Amb veu de dona’, que el 17 de gener es podrà veure al Conservatori, amb la mezzosoprano Mireia Pintó, l’actriu Sílvia Bel i el pianista Vladislav Bronevetzky. I un dels plats forts de la temporada musical, un concert del violinista armeni Ara Malikian, acompanyat al piano per Ivan ‘Melon’ Lewis, a la sala gran el dia de la Llum, 21 de febrer a la sala gran. Dins de la programació ¾ de Música a la Plana de l’Om, el 7 de febrer s’hi podran escoltar els músics Alba i Santi Careta.

El 3 de març hi haurà també una cita amb l’òpera, amb una nova producció de l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell (AAOS) i l’Orquestra Simfònica del Vallès (OSV), que interpretaran ‘Tosca’ de Puccini.

Quant a la programació de teatre, la sala gran acollirà el 10 de gener ‘Un país no descobert que no deixa tornar de les seves fronteres cap dels seus viatgers’, d’Àlex Rigola i amb Pep Cruz com a protagonista, una obra que reflexiona sobre la vida i la mort. El 24 de gener es podrà veure també a la sala gran ‘Ramon’ de Mar Monegal, una tragicomèdia generacional que reflexiona sobre la por al compromís i la sensació d’eterna joventut amb la que viu gran part de la generació dels 80. Amb ‘Pegados, el musical’, el 6 de febrer tornarà el teatre musical a la Sala Gran amb aquest divertit muntatge en què dos joves es veuran condemnats a entendre's després de quedar literament enganxats. I al Conservatori, el 7 de febrer s’hi representarà ‘Instruccions per enterrar un pare’, de Carmen Marfà i Yago Alonso.

Dissabte a les 11h també es posaran a la venda els espectacle de l’Abonament del Toc de Teatre: ‘Una història real’ de Pau Miró (30 i 31 de gener), ‘Sopar amb batalla’ de Jordi Casanovas (13 i 14 de febrer), ‘Lo nuestro’ d’Eu Manzanares (17 i 18 d’abril) i ‘La cabra’ d’Edward Albee (15 i 16 de maig).

Pel que fa al cicle per a públic familiar Imagina’t, la sala petita del Kursaal acollirà el 16 de gener l’espectacle per a nadons ‘Baby Esfèric’ de la Cia Aboon teatre, i el 30 de gener ‘Blau Cel, Groga Llimona’ de la Cia L’Estenededor. I al Teatre Conservatori hi haurà el 6 de febrer ‘Un llençol d’estels’ a càrrec de la companyia Pep López. I encara en la programació familiar, a la sala gran del Kursaal el 20 de febrer hi actuaran ‘Reagge per xics’ amb l’espectacle ‘Ballant damunt la lluna’.

La màgia arribarà com cada any després de les festes de Nadal amb ‘La Nit dels Genis’ que tindrà lloc al Teatre Conservatori el 16 de gener. I amb l’espectacle ‘Estat d’emergència’ tindrem circ a la sala gran del Kursaal, un espectacle que reflexiona sobre el moment complex que viuen els artistes, i que és la Producció Nacional de Circ, que es podrà veure a diverses poblacions catalanes l’any que ve.

 Pel que fa a espectacles que ja estaven a la venda, hi ha el Concert de Cap d’Any del dia 1 de gener amb Unió Musical del Bages; així com els concerts de Blaumut (15 de gener) d’El Kanka (23 de gener en 2 sessions), i de Buhos que presentaran ‘Teràpia de xoc’ el 19 de febrer a la sala gran del Kursaal. Pel que fa a teatre, hi ha a la venda l’obra ‘De mares i filles’, prevista pel dia 17 de febrer a la sala gran, així com ‘La tempesta’, una producció de la companyia Pàrking Shakespeare que pujarà a l’escenari el 27 de febrer.  

Entre els mesos de març i maig hi ha programat i a la venda altres muntatges, suspesos durant aquest any, fruit de la crisi de la Covid-19. És el cas dels espectacles de dansa ‘Set of sets’ i la gala de dansa del centenari d’Alicia Alonso, els concerts ‘Brel, le spectacle’, Ramon Mirabet, i del Grupo Compay Segundo, i les obres teatrals ‘Rey Lear’, ‘Señora de rojo sobre fondo gris’, ‘Cobertura’ i l’espectacle ‘Calma’ de Guillem Albà.

 

Nova sessió de ‘T’estimo si he begut’

El 13 de març hi ha previst també a la sala gran ‘T’estimo si he begut’ de Dagoll Dagom, La Brutal i T de Teatre, però que ja té les entrades exhaurides. És per això que aquest dissabte hi ha a la venda una nova funció el diumenge 14 de març a les 18h.

Durant totes les funcions s’aplicaran les mesures de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció del 50% de  l’aforament i l’ús de mascareta durant les representacions. En aquest sentit, la sala petit i l’Espai Plana de l’Om mantindran les entrades numerades. El Kursaal complirà la normativa vigent.

ALTRES NOTÍCIES
Demà divendres, 16 d'octubre a partir de les 10 del matí, es posaran a la venda les entrades de dues noves sessions de l'espectacle familiar 'Mac Mec Mic' de Laia Gimó i Manel Trias, previstes pel divendres 29 de gener a les 16h i pel dissabte 30 de gener a les 10 del matí a l’escenari de la sala gran del Kursaal. Aquest dimarts es van posar a la venda i es van exhaurir en pocs minuts les 4 sessions inicialment programades pel 29 i 30 de gener de l’any vinent per veure l’univers del popularíssim Mic a l’escenari de la sala gran del Kursaal, que compta amb un aforament de 180 persones per sessió. 
Aquest proper dimarts, 13 d'octubre, a partir de les 10 del matí es posaran a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'Mac Mec Mic' de Laia Gimó i Manel Trias, en què l’univers de del popularíssim Mic es traslladarà a l’escenari de la sala gran del Kursaal en 4 funcions, el 29 i 30 de gener de l’any vinent. La companyia La Perla 29, amb la complicitat del popular programa de televisió del SX3, presenta un espectacle de titelles creat per als infants més petits i les seves famílies amb en Mic i el seus amics, en Cinc Segons, la Lila, el Cargol i la Mosca. El Mic és un titella fet de llana que sempre té [...]
A partir de les 10 h del matí de demà dimarts es posaran a la venda les entrades del musical'THE BOOK OF MORMON', que farà parada a la sala gran del Teatre Kursaal en 7 sessions, del 4 al 7 de març de l’any vinent. Després de tres temporades d’èxit i més de 1.000 funcions a Madrid, la gira d'aquest gran musical amb 22 intèrprets, 8 músics en directe i una historia atrevida i salvatge, arriba a Manresa. 'THE BOOK OF MORMON'és un dels muntatges del gènere més sorprenents i divertits del moment, amb una banda sonora magistral, un altíssim nivell interpretatiu i un cos de dansa excepcional, obra [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 255