Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

09/05/24
ELS ESPECTACLES ‘EL FAVOR’, ‘TUELF POINTS’ I LA ‘NIT DE MUSIKAALS’, A LA SALA GRAN DEL TEATRE KURSAAL PER LA FESTA MAJOR DE MANRESA

Les entrades es posaran a la venda demà divendres a partir de les 11 del matí, tant per internet com a taquilla

El Kursaal ja té a punt els espectacles que es podran veure a la sala gran aquesta propera Festa Major -des del 29 d’agost 2 de setembre- i que es posaran a la venda a partir de demà divendres, 10 de maig a les 11 del matí tant a taquilles com per internet. Hi haurà la comèdia ‘El favor’ de Susanna Garachana, que fa pocs dies que s’ha estrenat al teatre Goya de Barcelona amb molt èxit.També la tercera edició de la Nit de Musikaals -que enguany recuperarà el repertori de Disney; i l’eurovisiu espectacle de teatre musical ‘Tuelf Points’, creat i dirigit pel cardoní Dídac Flores. A l’Espai Plana de l’Om també hi haurà el muntatge per a públic familiar ‘El cargol i l’herba de poniol’ de la companyia Sgratta, les entrades del qual també es podran comprar a partir de divendres.

La Nit de Musikaals es podrà veure a la sala gran el dissabte de Festa Major (31 d’agost a les 20h), amb el concert de Disney que ja es va estrenar el juliol passat. I comptarà com en les altres edicions amb joves talents locals: les manresanes Gina Gonfaus, Clara Badia i Aina Serra, Bernat Barat (Cardona), Pedro Da Costa (Sant Fruitós), Júlia Garrido (Santpedor) i Ferran Valdívia (Castellbell i el Vilar). El cardoní Dídac Flores s’ha encarregat dels arranjaments i la direcció musical, amb els manresans David Pintó com a director d’escena i Sílvia Sanfeliu com a ajudant de direcció.

La comèdia ‘El favor’ de Susanna Garachana arribarà a la sala gran el diumenge de Festa Major (1 de setembre a les 19 h). Una peça amb molt humor protagonitzada per Eduard Buch, David Marcé, Jordi Rico i Marc Rodríguez, que representen quatre amics que es troben per sopar com fan moltes vegades... però aquell no acabarà essent un sopar qualsevol. Una comèdia que aborda temes com l’amistat, la paternitat i la confiança.

També el diumenge de Festa Major a les 17 h es podrà veure a l’espai Plana de l’Om una proposta d’Imagina’t, ‘El cargol i l’Herba de Poniol’ de la companyia Sgratta, amb Joan Cirera.

Finalment, la programació de Festa Major al Kursaal es tancarà dilluns, 2 de setembre a les 18h amb l’espectacle de teatre musical ‘Tuelf point’, creat i protagonitzat per Dídac Flores. ‘Tuelf Points’ és un concert teatralitzat amb música i veus en directe (i col·laboracions molt especials!), que repassa els grans èxits d’Eurovisió de tots els temps. Versions de ‘Europe’s living a celebration’, ‘La La La’, ‘Dime’, ‘Euphoria’, ‘Eres tú’, i moltes més en un espectacle amb versions originals i inèdites extremadament eurovisives.

Les entrades per aquests espectacles es posaran a la venda demà divendres, 10 de maig per internet (www.kursaal.cat) i a taquilles, obertes de dimarts a dissabte de les 11h a les 13h i de 18h a 20h. El preu la comèdia ‘El favor’ serà de 25€ (22€ amb descompte majors de 65, menors de 30 i Carnet Galliner). Les entrades ‘La Nit de Musikaals’ tindran un preu de 15 € (12€ amb descompte majors de 65 i Carnet Galliner; i 10€ menors de 30). I pel que fa a l’espectacle de teatre musical Tuelf points’ costaran 22€, (20€ amb descompte majors de 65, menors de 30 i Carnet Galliner). Pel que fa ‘El cargol i l’herba de poniol’, el preu serà de 10 € (8 amb el Carnet d’Imagina’t).


L’obra ‘Golfes’, premi Galliner 2023, torna dijous de la Festa Major

Golfes”, l’obra guanyadora de la cinquena edició del premi El Galliner a textos teatrals, també es podrà veure per la Festa Major i ja té les entrades a la venda. Tornarà a la sala petita del Kursaal el dijous de la Festa Major -29 d’agost- en 2 sessions (18h i 21h. El 3 de març passat, aquest muntatge amb segell manresà ja es va estrenar a la mateixa sala petita i amb les entrades exhaurides. I amb motiu del Dia de la Dona, el 8 de març, es va poder veure també a Castellbell i el Vilar.

 Les entrades per veure ‘Golfes’ ja es poden comprar a un preu de 12€ (10€ amb descomptes Carnet Galliner, Majors de 65 anys i menors de 30 anys).

ALTRES NOTÍCIES
Es premiarà una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada ni representada públicament de la qual es programarà una lectura dramatitzada. Els textos es podran presentar a les oficines del Kursaal fins el 17 d’octubre L’associació Cultural El Galliner de Manresa impulsa la setena edició del Premi ‘El Galliner de textos teatrals’, inclosa dins del cartell de la 43a edició dels Premis Lacetània que convoca Òmnium Bages, amb la denominació de Premis Lacetània de les Arts i la Cultura. El Galliner premiarà una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada ni representada [...]
La venda de la nova programació tardor al Kursaal va a molt bon ritme. Ja hi ha a la venda una segona funció de l’obra ‘Maria Rosa’ d’Àngel Guimerà a càrrec del Grup de Teatre de l’ACR de Fals. Serà el dimecres 24 de setembre a les 19h a la sala petita del Kursaal, el dia abans de la sessió programada pel dijous 25 de setembre i que ja té les entrades exhaurides. També hi ha oberta la venda d’entrades per un segon concert que l’Orquestra Rosaleda farà dins del cicle de Gent Gran el desembre. El concert previst pel 10 de desembre a les 18h ja té poques entrades disponiles [...]
Les inscripcions per al curs 2025/2026 de l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ja estan obertes amb onze grups que iniciaran les classes a partir del 15 de setembre. Es tracta d’una oferta formativa municipal i de qualitat en el camp de les arts escèniques que permet a l’alumnat descobrir i aprofundir d’una manera lúdica en les tècniques teatrals en un entorn professional com és el teatre Kursaal. Les inscripcions es poden fer a través de la web del Kursaal a l’apartat de L’Aula (https://www.kursaal.cat/formacio/cursos). Aquest curs, l’Aula de Teatreofereix cursos per a totes les edats: Teatre Petits per [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 229