Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

04/03/24
LA PROGRAMACIÓ D'IMAGINA'T PORTARÀ EL 13 D’ABRIL AL TEATRE CONSERVATORI ‘BLOWING’, UN ESPECTACLE DE DANSA PER A PÚBLIC FAMILIAR INCLÒS DINS DEL FESTIVAL BATECS

El teatre Conservatori acollirà, el dissabte 13 d’abril a les 17:30h, ‘Blowing’ de la companyia Múcab Dans; un espectacle de dansa adreçat a públic familiar inclòs dins del programa d’activitats de la 6a edició del Festival Batecs de Dansa que es celebrarà a Manresa des 12 al 14 d’abril. Les entrades per veure ‘Blowing’ tenen un preu de 10€ (8€ amb carnet d’Imagina’t) i es podran comprar a partir de demà dimarts, 13 d’abril a partir de les 11 del matí a les taquilles del teatre Kursaal i per internet a www.kursaal.cat.

‘Blowing’ és un espectacle visual, innovador i poètic de dansamúsica en directe i interacció multimèdia, una producció de la companyia Múcab Dans, dirigida pel coreògraf Toni Mira. Com en els seus anteriors espectacles, la companyia segueix utilitzant la dansa, la música en directe i la tecnologia multimèdia, llenguatges que formen part del seu ADN.

'Blowing' viurem el viatge d'una petita espora que té una missió: complir el desig de la Yuri. Un viatge a través del vent, ple d'aventures i situacions en què trobarem les respostes a totes aquestes preguntes... o no! Serà un viatge visual, poètic i innovador, on la dansa, la música en directe i la tecnologia ens convidaran a volar per un món fantàstic, màgic i absurd.

 

Tràiler de l’espectacle: https://www.youtube.com/watch?v=X8JaN_jzRcU

ALTRES NOTÍCIES
El teatre Kursaal de Manresa ha tancat el primer semestre del 2025 amb resultats molt satisfactoris, tant pel que fa a públic, espectacles i ocupació. Les xifres han estat de rècord: un total de 59.630 espectadors, 90 espectacles, 133 funcions i una ocupació del 77,2%. I la bona marxa de l’equipament té continuïtat, tenint en compte que a hores d’ara ja hi ha més de 22.000 entrades venudes de la programació agost-desembre.  Aquesta és una de les xifres més altes de la trajectòria de l’equipament. De moment, la segona, després que el 2023 es va fer el rècord absolut amb 59.655, tot [...]
Es premiarà una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada ni representada públicament de la qual es programarà una lectura dramatitzada. Els textos es podran presentar a les oficines del Kursaal fins el 17 d’octubre L’associació Cultural El Galliner de Manresa impulsa la setena edició del Premi ‘El Galliner de textos teatrals’, inclosa dins del cartell de la 43a edició dels Premis Lacetània que convoca Òmnium Bages, amb la denominació de Premis Lacetània de les Arts i la Cultura. El Galliner premiarà una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada ni representada [...]
La venda de la nova programació tardor al Kursaal va a molt bon ritme. Ja hi ha a la venda una segona funció de l’obra ‘Maria Rosa’ d’Àngel Guimerà a càrrec del Grup de Teatre de l’ACR de Fals. Serà el dimecres 24 de setembre a les 19h a la sala petita del Kursaal, el dia abans de la sessió programada pel dijous 25 de setembre i que ja té les entrades exhaurides. També hi ha oberta la venda d’entrades per un segon concert que l’Orquestra Rosaleda farà dins del cicle de Gent Gran el desembre. El concert previst pel 10 de desembre a les 18h ja té poques entrades disponiles [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 230