04/11/19
OBERT EL TERMINI PER INSCRIURE’S AL CÀSTING DE ‘L’ORQUESTRA DELS ANIMALS’ DEL PROJECTE FEM ÒPERA! DEL KURSAAL DE MANRESA
Ja estan obertes les inscripcions per als nens i nenes que vulguin participar al càsting de ‘L’Orquestra dels animals’, l'òpera del compositor italià Andrea Basevi, que es posarà en escena l’abril vinent a la sala gran del Kursaal a càrrec d'alumnes de secundària de la Catalunya central que participen en la novena edició del projecte Fem Òpera, impulsat pel Servei Educatiu del Kursaal.
El càsting s'ha organitzat per escollir els protagonistes de l'espectacle -que es representarà en 4 funcions els dies 31 de març i 1, 2 i 3 d’abril a les 20 h a la sala gran del Kursaal-, i fins a una dotzena de personatges més. Els infants hauran de cantar una de les peces de l'obra, que prèviament han estudiat, davant del director musical de l'espectacle, Lluís Arguijo, i la directora escènica, Ada Andrés. Les inscripcions es poden fer a les taquilles dels Kursaal (de dimarts a diumenge, de 18h a 21h) o fent un correu a serveieducatiu@mees.cat.
FEM ÒPERA! és un projecte que pretén que els joves s'acostin al món de l'òpera a través d'un projecte participatiu i engrescador. FEM ÒPERA!parteix del projecte educatiu Òpera a Secundària. Des del Servei Educatiu del Kursaal s'ha volgut apostar per aquest projecte, però buscant la complicitat i participació de grups locals.Aquesta novena edició del projecte, i després de tot un treball que començarà el mes de gener, interpretaran l’òpera infantil L’orquestra dels animalsen 4 funcions, a la sala Gran del Kursaal el proper mes d’abril; un espectacle que ja es va representar el 2016 i el 2017.
L’obra de teatre ‘Hamlet 0.2’, protagonitzada per Enric Cambray i que s’havia de fer avui dijous, 29 de maig (19h), a la Sala Petita del Kursaal, s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’actor.
En aquests moments s’està estudiant de poder reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades.
A ‘Hamlet 0.2’ Enric Cambray fa una dissecció particular, com un monologuista del segle XXI (això que ara en diuen Stand-up comedy), del segon acte de ‘Hamlet’. Parlar de política (un cop més), de l’amistat [...]
L’asseguradora Occident ha renovat el conveni de col·laboració amb Manresana d’Equipaments Escènics, l’empresa que gestiona el teatre Kursaal de Manresa. Occident dona suport a la programació del Kursaal, i d’una manera especial als espectacles d’òpera i als concerts de música clàssica, en una clara aposta per la cultura i les arts escèniques.
El conveni que van signar el director d’Oficines de la Catalunya Central a Manresa, Daniel Concepción, i el gerent de MEES - Manresana d’Equipaments Escènics, Jordi Basomba, contribuirà a oferir una programació de qualitat, rellevant, [...]
El dissabte 14 de juny ja es podran comprar les entrades de la programació entre agost i desembre, en què passaran pels espais que gestiona el Kursaal (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) una setantena d’espectacles de teatre, música, circ, dansa, òpera... per a tots els públics.
A partir de les 10 del matí es posaran a al venda els Abonaments del Toc de Teatre (un paquet de 4 obres teatrals); a les 10:30h s’obrirà la venda dels Abonaments del Toc d’Òpera (un paquet de 3 òperes). I a partir de les 11 del matí ja es podran comprar entrades per a tots els espectacles i la resta [...]