Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

27/09/17
SUSPÈS EL CONCERT DEL ‘CARMINA BURANA’, PREVIST PER DIUMENGE, 1 D’OCTUBRE AL KURSAAL

La representació del ‘Carmina Burana’ de Carl Orff, a càrrec de la Coral Cantiga, el Cor de Cambra de Granollers i Exigim Realitat, prevista pel diumenge 1 d’octubre a les 18h al teatre Kursaal de Manresa queda suspesa a causa de la complexitat logística que representa per la companyia moure tanta gent el dia que hi ha convocat el Referèndum.

 

El Kursaal es posarà en contacte en els propers dies amb les persones que ja hagin adquirit entrades d’aquest espectacle perquè puguin recuperar l’import de les entrades.

ALTRES NOTÍCIES
El Kursaal de Manresa posarà a la venda les entrades per als gairebé un centenar d’espectacles entre gener i juny de l’any 2026 demà dissabte, 29 de novembre, a taquilles i per internet a www.kursaal.cat. A partir de les 10 del matí es podran comprar els abonaments del Toc de Teatre i, a partir de les 11h, tota la resta de la programació i abonaments del Toc Obert i Toc de Sala Petita. La programació inclou gairebé un centenar d’espectacles de tots els gèneres i per a totes les edats. Pel que fa a l’abonament del Toc de Teatre, inclourà 5 grans muntatges: ‘La corona d’espines’ de Josep Maria [...]
L’abonament de Toc de Teatre inclourà també les obres ‘Ai! La misèria ens farà feliços’, ‘Göteborg’, ‘Els fills’ i ‘La paella dels dijous’, que es podran veure entre els mesos de gener a maig de l’any vinent  L’abonament es podrà comprar a partir del dissabte, 29 de novembre a les 10 del matí i les entrades soles i altres abonaments a partir de les 11 h, tant a les taquilles del teatre i per internet a www.kursaal.cat El Kursaal de Manresa ja té els cinc títols que inclourà l’abonament del Toc de Teatre per als mesos de gener-juny de 2026. L’abonament [...]
El teatre Kursaal posarà a la venda aquest cap de setmana de Shopping Fest a Manresa les entrades de 3 espectacles de la programació del primer semestre de 2026, a preus especials de llançament. Es tracta de l’obra ‘Gegant’, protagonitzada per Josep Maria Pou i que es podrà veure a la sala gran el 4 de gener; i dels concerts de Suu (programat el 16 de gener) i de Ramon Mirabet (previst pel 7 de febrer). Els preus de promoció -20 € ‘Gegant’ i 10 € cadascun dels concerts- s’aplicaran entre les 10 del matí de dissabte dia 18 d’octubre i la mitjanit del diumenge 19 d’octubre, tant per internet (www.kursaal.cat) [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 234