Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ
Teatre
AI! LA MISÈRIA ENS FARÀ FELIÇOS
de Gabriel Calderón

En un món dominat per la IA, quatre antics intèrprets de renom s’han convertit en tècnics d’escenari: els robots els han pres el lloc. Què passarà quan una de les màquines es negui a sortir a escena per representar el seu paper a ‘La vida es sueño’ de Calderón de la Barca? Què passa quan un robot no vol actuar?

UNA COMÈDIA SOBRE LA RELACIÓ ENTRE TECNOLOGIA I ART EN LA SOCIETAT ACTUAL

Amb un to humorístic i sarcàstic, la peça protagonitzada per Pere Arquillué, Daniela Brown, Joan Carreras i Laura Conejero es converteix en una sàtira política i social en què allò humà sembla haver deixat de ser necessari i els actors, que ja no actuen, es veuen atrapats en un joc de miralls en què la interpretació mateixa és qüestionada. Una reflexió carregada d’humor sobre la utilitat de l’art en un futur hipotètic.

DATES
dissabte, 14 de febrer de 2026 - 20:00 h
diumenge, 15 de febrer de 2026 - 18:00 h
PREUs
28,00
26,00
6,00
ESPAI
logo teatre
Sala Gran
Passeig Pere III, 35 - MANRESA
ET POT INTERESSAR
VEURE’N MÉS