Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ
Dansa
CAMUT BAND
‘Set de ritme’

Camut Band, companyia especialitzada en espectacles de claqué i percussió, torna a Manresa per submergir-se en el seu espectacle més poètic i intimista, ‘Set de Ritme’.

DANSA, MÚSICA I HUMOR EN UN ESPECTACLE PER DESCOBRIR ELS DIVERSOS TIPUS DE CLAQUÉ

Elements com l’aigua, la terra, el foc i l’aire són l’origen de la vida. D’ells sorgeix el moviment i el ritme que portem dins tots nosaltres. ‘Set de Ritme’ ens farà viure un viatge màgic i alegre, ple d’energia, força i vitalitat, a través de la dansa, la música i l’humor.

A ‘Set de Ritme’ podrem descobrir des de claqué afroamericà, claqué contemporani i fins a claqué modern. Tres estils de tap dance que aporten una gran riquesa i que es barrejaran amb petites intervencions còmiques, percussió corporal, ritmes vocals i, també, la participació del públic.

DATES
divendres, 27 de febrer de 2026 - 20:00 h
PREUs
18,00
15,00
6,00
ESPAI
logo teatre
Sala Gran
Passeig Pere III, 35 - MANRESA
ET POT INTERESSAR
VEURE TOTA LA PROGRAMACIÓ