Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ
MÚSICA - 3/4 DE MÚSICA
ESPAI PLANA DE L'OM - AUDITORI
CLARA VILANOVA I CLARA SANTACANA
Compositors dels nostre país

El projecte de duo format per les exalumnes del Conservatori de Música de Manresa Clara Vilanova (clarinet) i Clara Santacana (piano) neix amb la voluntat de donar a conèixer la música dels compositors del nostre país. En el món de la música clàssica, i possiblement també en altres disciplines artístiques, es dona molt valor i prestigi a allò que ens arriba de fora, però sovint, ens oblidem del que es crea i es compon al nostre propi territori.

En aquest concert ens endinsarem en la música de cambra escrita o arranjada especialment pel duo de clarinet i piano. Hi podrem escoltar obres originals de Salvador Brotons, Albert Guinovart i Josep M. Ruera, així com amb dues transcripcions d’obres d’Isaac Albéniz.


CONCERT DE PIANO I CLARINET AMB COMPOSICIONS DE BROTONS, GUINOVART, ALBÉNIZ...

DURADA
01:00h
PIANO

Clara Santacana

CLARINET

Clara Vilanova

PREPARA LA TEVA VISITA
Serveis a l’espectador
ET POT INTERESSAR
MÚSICA
2 i 3 de desembre - 18:00 h
MÚSICA
dissabte, 2 de desembre - 20:00 h
MÚSICA
diumenge, 3 de desembre - 18:00 h
MÚSICA
dissabte, 9 de desembre - 20:00 h