Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ
Teatre
HAMLET 0.2
de Segi Belbel

Després de dos anys interpretant ‘Hamlet.01’, ara, Enric Cambray torna a la sala petita del Kursaal per fer-nos una dissecció particular, com un monologuista del segle XXI (això que ara en diuen Stand-up comedy), del segon acte de ‘Hamlet’.

ENRIC CAMBRAY TORNA AL KURSAAL AMB LA SEGONA PART DE L’OBRA ‘HAMLET 0.1’

Parlarà de política (un cop més), de l’amistat (o falsa amistat: Rosencranz i Guildenstern), de la follia (o la falsa follia: la seva còmica relació amb Polonius), de la seva ambigua i moralment dubtosa relació d’amor amb la malaurada Ofèlia i del que sembla ser, sens dubte, la seva gran passió: els intèrprets (‘The Players’), el joc i l’art del teatre.

Després d’aquell ‘Come, let’s go together’ del final del primer acte, Hamlet ens convida a seguir-lo. Ens hi acompanyeu?

DATES
dijous, 26 de febrer de 2026 - 19:00 h
PREUs
18,00
15,00
6,00
ESPAI
logo teatre
Sala Gran
Passeig Pere III, 35 - MANRESA
ET POT INTERESSAR
VEURE’N MÉS