Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ
espectaculo_finalitzado
espectaculo_finalitzado
Teatre
HAMLET 0.2
de Segi Belbel

Després de dos anys interpretant ‘Hamlet.01’, ara, Enric Cambray torna a la sala petita del Kursaal per fer-nos una dissecció particular, com un monologuista del segle XXI (això que ara en diuen Stand-up comedy), del segon acte de ‘Hamlet’.

ENRIC CAMBRAY TORNA AL KURSAAL AMB LA SEGONA PART DE L’OBRA ‘HAMLET 0.1’

Parlarà de política (un cop més), de l’amistat (o falsa amistat: Rosencranz i Guildenstern), de la follia (o la falsa follia: la seva còmica relació amb Polonius), de la seva ambigua i moralment dubtosa relació d’amor amb la malaurada Ofèlia i del que sembla ser, sens dubte, la seva gran passió: els intèrprets (‘The Players’), el joc i l’art del teatre.

Després d’aquell ‘Come, let’s go together’ del final del primer acte, Hamlet ens convida a seguir-lo. Ens hi acompanyeu?

ENTRADES
DATES
dijous, 26 de febrer de 2026 - 19:00 h