Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ
MÚSICA
TEATRE CONSERVATORI - ESPAI ESCÈNIC
VENÈCIA: ENTRE CANALS I MÚSICA
Mireia Pintó, Vladislav Bronevetzky i Jordi Boixaderas
A partir del 02/12/23
15,00
12,00

Molts compositors i escriptors s´han deixat inspirar per la màgia de la ciutat única: Venècia. Venècia és, i sempre ha estat, la ciutat dels visitants, on innombrables artistes i personalitats han arribat a sorprendre´s de les meravelles d’aquesta joia encaixada com un rellotge preciós en una polsera d’aigua brillant, una encarnació flotant en l’aigua i la pedra d'aspiracions i fantasies.

La mezzosoprano manresana Mireia Pintó i el pianista Vladislav Bronevetzky interpretaran obres de Shubert, Listz, Mendelsson, Rossini, Chopin, Fauré... acompanyades de textos de Neruda, Gimferrer, Pla... narrats per l’actor Jordi Boixaderas. I tot plegat ens transportarà a Venècia, la ciutat entre canals i música, la ciutat romàntica, voluptuosa i sensual, cosmopolita i oberta, inspiració de tanta música, literatura i cultura.


UN VIATGE A LA CIUTAT DELS CANALS A TRAVÉS DE LA MÚSICA I LA LITERATURA

DURADA
01:15h
MEZZOSOPRANO

Mireia Pintó

PIANO

Vladislav Bronevetzky

NARRADOR

Jordi Boixaderas

PREPARA LA TEVA VISITA
Serveis a l’espectador
ET POT INTERESSAR
MÚSICA
2 i 3 de desembre - 18:00 h
MÚSICA
dissabte, 2 de desembre - 20:00 h
MÚSICA
diumenge, 3 de desembre - 18:00 h
MÚSICA
dissabte, 9 de desembre - 20:00 h