Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

12/06/19
A LA VENDA L'ABONAMENT DEL TOC DE TEATRE DEL KURSAAL

La programació del Kursaal ofereix aquesta temporada un nou abonament del Toc de Teatre amb 4 propostes escèniques que portaran al Kursaal grans noms de l’escena catalana. El preu de l’abonament serà de 74€. I cada obra per separat tindrà un preu de 26€, excepte en el cas de ‘Jerusalem’, que costarà 28€.

Obrirà el Toc el 28 i 29 de setembre ‘La reina de la bellesa de Leenane’de Martin McDonagh i protagonitzada per Mara Marco, Ernest Villegas, Enric Auquer i Marissa Josa, en un muntatge de La Perla 29 dirigit per Julio Manrique que parla de la solitud, la sinceritat i les relacions entre les persones, a través de la vida de dues dones que viuen a un poble petit d’Irlanda.

La segona obra del Toc és Jerusalem’ de Jez Butterworth i dirigida també per Julio Manrique que es podrà veure el 26 i 27 d’octubre. Una producció, que s’estrenarà properament al Festival Grec de Barcelona, encapçalada per Pere Arquillué i amb una dotzena d’actors dalt l’escenari que parteix de les essències de la vella Anglaterra per reflexionar sobre la fi de les utopies.

Els dies 23 i 24 de novembre es podrà veure La tendresa’d’Alfredo Sanzol, interpretada per Laura Aubert, Elisabet Casanovas, Javier Beltrán, Marta Pérez, Jordi Rico i Ferran Vilajosana. Una comèdia delirant de Dagoll Dagom i T de Teatre, inspirada en l’univers de les comèdies que Shakespeare, que parla de la impossibilitat de protegir-nos del mal que ens pot fer l’amor. Un muntatge que es va estrenar el gener passat al Teatre Poliorama de Barcelona amb gran èxit de públic i de crítica.

L’última obra del Toc de Teatre serà Casa de nines, 20 anys després’ de Lucas Hnath, un espectacle dirigit per Sílvia Munt i interpretat per Emma Vilarasau, Ramon Madaula, Isabel Rocatti i Júlia Truyol, que s’estrenarà també al Festival Grec de Barcelona. Un muntatge que mostra el retorn a casa de Nora Helmer, la protagonista de l’obra mestra d’Ibsen, 20 anys després d’haver pres la decisió d’abandonar la seva família i començar una nova vida.

Com és habitual, de totes quatre obres se n’ha programat una doble funció: dissabte a les 21h, i diumenge a les 18h a la sala gran del Kursaal.

ALTRES NOTÍCIES
L’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ofereix per aquest estiu quatre setmanes de Tallers d’Estiu adreçats a infants des de 4 anys i fins a 18 anys. L’Aula d’Arts Escèniques oferirà un primer torn la setmana del 30 de juny al 4 de juliol; un segon torn del 7 a l’11 de juliol; el tercer torn del 14 al 18 de juliol i un quart torn del 21 al 25 de juliol. Els alumnes inscrits s’agruparan per edats: Petits (de 4 a 6 anys), Infantil (de 7 a 12 anys), Juvenils (de 13 a 15 anys), i Joves (de 16 a 18 anys). Els Tallers d’Estiu, que es portaran a terme a diversos espais del Kursaal, oferiran teatre, gaudint del gran ventall de [...]
Totes dues formacions oferiran un programa en homenatge a Juli Garreta, i aniran acompanyats de diverses activitats paral·leles La programació musical de Manresa fa un pas endavant aquesta temporada amb la incorporació de concerts que busquen posar en valor patrimoni musical, músics i compositors rellevants. Són propostes que aniran acompanyades d’activitats paral·leles amb l’objectiu de contribuir a divulgar la figura de compositors, músics i intèrprets de referència. Aquesta temporada seran dos concerts que ens aproximaran a la figura del prolífic compositor de sardanes català Juli Garreta, de qui [...]
El Kursaal ja té a punt els espectacles que es podran veure a la sala gran aquesta propera Festa Major -el cap de setmana del 29 d’agost a l’1 de setembre- i que es posaran a la venda a partir del dijous, 27 de març a les 11 del matí tant a taquilles com per internet, coincidint amb el Dia Mundial del Teatre i amb una promoció de llançament especial de 18€. Per una banda, hi hauràla comèdia ‘Un sogre de lloguer’ de Susana Garachana i Jaume Viñas protagonitzada per Joan Pera(dissabte, 30 d’agost– 18 i  21 h);per l’altra, el monòleg ‘La niña bonita’ d’en Peyu [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 222