Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

21/09/21
AJORNAT EL CONCERT DE MARÍA JOSÉ LLERGO, PREVIST PEL 2 D’OCTUBRE AL TEATRE KURSAAL

El concert de la jove cantaora cordovesa María José Llergo, previst pel dissabte, 2 d’octubre a la Sala Gran del Teatre Kursaal de Manresa, ha quedat ajornat fins a nova data. Tant des del teatre com per part de l’artista s’estan fent gestions per reprogramar el concert, però com que no serà dins d’aquesta temporada, ara per ara es procedirà a la devolució de l’import de les entrades.

El Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit entrades del concert de presentació del disc ‘Sanación’ de María José Llergo per tal que puguin recuperar-ne l’import.

ALTRES NOTÍCIES
El dissabte 14 de juny ja es podran comprar les entrades de la programació entre agost i desembre, en què passaran pels espais que gestiona el Kursaal (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) una setantena d’espectacles de teatre, música, circ, dansa, òpera... per a tots els públics. A partir de les 10 del matí es posaran a al venda els Abonaments del Toc de Teatre (un paquet de 4 obres teatrals); a les 10:30h s’obrirà la venda dels Abonaments del Toc d’Òpera (un paquet de 3 òperes). I a partir de les 11 del matí ja es podran comprar entrades per a tots els espectacles i la resta [...]
L’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ofereix per aquest estiu quatre setmanes de Tallers d’Estiu adreçats a infants des de 4 anys i fins a 18 anys. L’Aula d’Arts Escèniques oferirà un primer torn la setmana del 30 de juny al 4 de juliol; un segon torn del 7 a l’11 de juliol; el tercer torn del 14 al 18 de juliol i un quart torn del 21 al 25 de juliol. Els alumnes inscrits s’agruparan per edats: Petits (de 4 a 6 anys), Infantil (de 7 a 12 anys), Juvenils (de 13 a 15 anys), i Joves (de 16 a 18 anys). Els Tallers d’Estiu, que es portaran a terme a diversos espais del Kursaal, oferiran teatre, gaudint del gran ventall de [...]
Totes dues formacions oferiran un programa en homenatge a Juli Garreta, i aniran acompanyats de diverses activitats paral·leles La programació musical de Manresa fa un pas endavant aquesta temporada amb la incorporació de concerts que busquen posar en valor patrimoni musical, músics i compositors rellevants. Són propostes que aniran acompanyades d’activitats paral·leles amb l’objectiu de contribuir a divulgar la figura de compositors, músics i intèrprets de referència. Aquesta temporada seran dos concerts que ens aproximaran a la figura del prolífic compositor de sardanes català Juli Garreta, de qui [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 223