Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

03/03/20
AJORNAT L'ESPECTACLE 'AMB VEU DE DONA', PREVIST PER AQUEST DIUMENGE 8 DE MARÇ, PER LARINGITIS DE LA MEZZOSOPRANO MIREIA PINTÓ

El recital ‘Amb veu de dona', programat per aquest proper diumenge, 8 de març a les 18:00h al teatre Conservatori de Manresa, s’ha hagut d’ajornar per laringitis aguda de la mezzosoprano Mireia Pintó que, juntament amb l’actriu Sílvia Bel i el pianista Vladislav Bronevetsky protagonitzen aquest espectacle.  ‘Amb veu de dona’ es podrà veure en una nova data, diumenge, 31 de maig, al mateix teatre Conservatori i a la mateixa hora, les 18:00 h.

Les persones que tinguin i tinguin disponibilitat per a la nova data no caldrà que facin res, ja que els serviran les mateixes entrades que ja tenen comprades. En el cas de les persones que no tinguin disponibilitat per assistir a la funció el diumenge, 31 de maig a les 18:00h  se’ls farà la devolució de l’import de les entrades a partir de dimarts, 10 de març. 

El preu de les entrades per veure ‘Amb veu de dona’ és de 18€ (15€ majors de 65 anys, Carnet Galliner i menors de 25 anys). Per més informació a les taquilles del teatre i per internet (www.kursaal.cat).

Cal recordar que en aquest recital per a veu i piano amb intervencions teatrals, es posa en relleu l’obra de diverses compositores, amb fragments de compositors que retraten dones amb forta personalitat: la gitana Carmen, la poetessa grega Sapho, l’emperadriu romana Ottavia i l’astuta Isabella, tot reivindicant el paper de la dona en la Música.

ALTRES NOTÍCIES
Les inscripcions per al curs 2023/2024 de l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ja estan obertes amb 12 grups que iniciaran les classes a partir del 18 de setembre. Es tracta d’una oferta formativa municipal i de qualitat en el camp de les arts escèniques que permet a l’alumnat descobrir i aprofundir d’una manera lúdica en les tècniques teatrals en un entorn professional com és el teatre Kursaal. Les inscripcions es poden fer a través de la web del Kursaal a l’apartat de L’Aula (https://www.kursaal.cat/formacio/cursos). Aquest curs, l’Aula de Teatreofereix diferents cursos adreçats als més [...]
L’obra Malson d’una nit d’estiu’, creada i interpretada per una quinzena d’alumnes de Teatre Jove de l’Aula d’Arts Escèniques del Teatre Kursaal de Manresa, ha estat una de les peces guanyadores als Premios Buero de Teatro Joven que atorga anualment la Fundació Coca-Cola. En la 20a edició dels premis, que han guardonat 17 espectacles interpretats per joves -un a cada comunitat autònoma-, han escollit ‘Malson d’una nit d’estiu’ d’entre totes les que es van presentar provinents d’arreu de Catalunya. El premi és una “experiència teatral molt especial a la seva comunitat autònoma”. ‘Malson [...]
El Festival Internacional de Cinema Documental ‘DocsBarcelona’ tornarà demà dimecres i dijous a l’Espai de la Plana de l’Om de Manresa, dins del marc de la 26a edició del festival que tindrà lloc del 18 al 28 de maig a Barcelona.  Demà dimecres 24 de maig (19 h) es projectarà ‘Who I am not’ de Tünde Skovran, una història explicada per dues persones intersexe de Sud-Àfrica que lluiten per visibilitzar la seva diferència, en un documental que es planteja el tema de què és el que fa que algú sigui un home o una dona. I demà passat, 25 [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 178