03/03/20
AJORNAT L'ESPECTACLE 'AMB VEU DE DONA', PREVIST PER AQUEST DIUMENGE 8 DE MARÇ, PER LARINGITIS DE LA MEZZOSOPRANO MIREIA PINTÓ
El recital ‘Amb veu de dona', programat per aquest proper diumenge, 8 de març a les 18:00h al teatre Conservatori de Manresa, s’ha hagut d’ajornar per laringitis aguda de la mezzosoprano Mireia Pintó que, juntament amb l’actriu Sílvia Bel i el pianista Vladislav Bronevetsky protagonitzen aquest espectacle. ‘Amb veu de dona’ es podrà veure en una nova data, diumenge, 31 de maig, al mateix teatre Conservatori i a la mateixa hora, les 18:00 h.
Les persones que tinguin i tinguin disponibilitat per a la nova data no caldrà que facin res, ja que els serviran les mateixes entrades que ja tenen comprades. En el cas de les persones que no tinguin disponibilitat per assistir a la funció el diumenge, 31 de maig a les 18:00h se’ls farà la devolució de l’import de les entrades a partir de dimarts, 10 de març.
El preu de les entrades per veure ‘Amb veu de dona’ és de 18€ (15€ majors de 65 anys, Carnet Galliner i menors de 25 anys). Per més informació a les taquilles del teatre i per internet (www.kursaal.cat).
Cal recordar que en aquest recital per a veu i piano amb intervencions teatrals, es posa en relleu l’obra de diverses compositores, amb fragments de compositors que retraten dones amb forta personalitat: la gitana Carmen, la poetessa grega Sapho, l’emperadriu romana Ottavia i l’astuta Isabella, tot reivindicant el paper de la dona en la Música.
Es premiarà una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada ni representada públicament de la qual es programarà una lectura dramatitzada. Els textos es podran presentar a les oficines del Kursaal fins el 17 d’octubre
L’associació Cultural El Galliner de Manresa impulsa la setena edició del Premi ‘El Galliner de textos teatrals’, inclosa dins del cartell de la 43a edició dels Premis Lacetània que convoca Òmnium Bages, amb la denominació de Premis Lacetània de les Arts i la Cultura.
El Galliner premiarà una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada ni representada [...]
La venda de la nova programació tardor al Kursaal va a molt bon ritme. Ja hi ha a la venda una segona funció de l’obra ‘Maria Rosa’ d’Àngel Guimerà a càrrec del Grup de Teatre de l’ACR de Fals. Serà el dimecres 24 de setembre a les 19h a la sala petita del Kursaal, el dia abans de la sessió programada pel dijous 25 de setembre i que ja té les entrades exhaurides. També hi ha oberta la venda d’entrades per un segon concert que l’Orquestra Rosaleda farà dins del cicle de Gent Gran el desembre. El concert previst pel 10 de desembre a les 18h ja té poques entrades disponiles [...]
Les inscripcions per al curs 2025/2026 de l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ja estan obertes amb onze grups que iniciaran les classes a partir del 15 de setembre. Es tracta d’una oferta formativa municipal i de qualitat en el camp de les arts escèniques que permet a l’alumnat descobrir i aprofundir d’una manera lúdica en les tècniques teatrals en un entorn professional com és el teatre Kursaal. Les inscripcions es poden fer a través de la web del Kursaal a l’apartat de L’Aula (https://www.kursaal.cat/formacio/cursos).
Aquest curs, l’Aula de Teatreofereix cursos per a totes les edats: Teatre Petits per [...]