Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

03/03/20
AJORNAT L'ESPECTACLE 'AMB VEU DE DONA', PREVIST PER AQUEST DIUMENGE 8 DE MARÇ, PER LARINGITIS DE LA MEZZOSOPRANO MIREIA PINTÓ

El recital ‘Amb veu de dona', programat per aquest proper diumenge, 8 de març a les 18:00h al teatre Conservatori de Manresa, s’ha hagut d’ajornar per laringitis aguda de la mezzosoprano Mireia Pintó que, juntament amb l’actriu Sílvia Bel i el pianista Vladislav Bronevetsky protagonitzen aquest espectacle.  ‘Amb veu de dona’ es podrà veure en una nova data, diumenge, 31 de maig, al mateix teatre Conservatori i a la mateixa hora, les 18:00 h.

Les persones que tinguin i tinguin disponibilitat per a la nova data no caldrà que facin res, ja que els serviran les mateixes entrades que ja tenen comprades. En el cas de les persones que no tinguin disponibilitat per assistir a la funció el diumenge, 31 de maig a les 18:00h  se’ls farà la devolució de l’import de les entrades a partir de dimarts, 10 de març. 

El preu de les entrades per veure ‘Amb veu de dona’ és de 18€ (15€ majors de 65 anys, Carnet Galliner i menors de 25 anys). Per més informació a les taquilles del teatre i per internet (www.kursaal.cat).

Cal recordar que en aquest recital per a veu i piano amb intervencions teatrals, es posa en relleu l’obra de diverses compositores, amb fragments de compositors que retraten dones amb forta personalitat: la gitana Carmen, la poetessa grega Sapho, l’emperadriu romana Ottavia i l’astuta Isabella, tot reivindicant el paper de la dona en la Música.

ALTRES NOTÍCIES
Aquesta temporada s'implementarà una fórmula nova per formalitzar el Carnet Galliner.  Com fins ara, comprar un Abonament d’espectacles de la sala gran (Toc de Teatre, Toc d’Òpera i Toc Obert) continuarà donant dret a tenir el Carnet Galliner, un carnet que permet disposar de descomptes per comprar altres espectacles durant la temporada vigent. L'única diferència que hi haurà a partir d’ara és que el número de carnet passarà de ser un número ‘per sempre’ a ser un codi que canviarà cada temporada.  Com obtenir el nou codi del Carnet Galliner?  Cada [...]
L’obra de teatre ‘Hamlet 0.2’, protagonitzada per Enric Cambray i que s’havia de fer avui dijous, 29 de maig (19h), a la Sala Petita del Kursaal, s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’actor. En aquests moments s’està estudiant de poder reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades. A ‘Hamlet 0.2’ Enric Cambray fa una dissecció particular, com un monologuista del segle XXI (això que ara en diuen Stand-up comedy), del segon acte de ‘Hamlet’. Parlar de política (un cop més), de l’amistat [...]
L’asseguradora Occident ha renovat el conveni de col·laboració amb Manresana d’Equipaments Escènics, l’empresa que gestiona el teatre Kursaal de Manresa. Occident dona suport a la programació del Kursaal, i d’una manera especial als espectacles d’òpera i als concerts de música clàssica, en una clara aposta per la cultura i les arts escèniques. El conveni que van signar el director d’Oficines de la Catalunya Central a Manresa, Daniel Concepción, i el gerent de MEES - Manresana d’Equipaments Escènics, Jordi Basomba, contribuirà a oferir una programació de qualitat, rellevant, [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 226