23/02/18
ANTONIO OROZCO TORNARÀ AL KURSAAL EL 22 DE FEBRER DEL 2019 PER PRESENTAR EL SEU DISC ‘ÚNICO’
El cantant i compositor català Antonio Orozco tornarà al Teatre Kursaal de Manresa d’aquí a un any, el divendres 22 de febrer del 2019 a les 21h, dins del marc de la segona temporada de la gira ‘Único’, que el portarà des del proper setembre fins el març per una trentena de localitats de tota la península. Les entrades es podran adquirir a partir del proper dimarts 27 de febrer a partir de les 10 del matí a taquilles i per internet a www.kursaal.cat; el mateix dia i hora que es posaran a la venda la resta de concerts de la gira.
Amb més d’1.500.000 discs venuts, 9 discs de platí i 1 disc d’Or, Antonio Orozco (que ja va acutar al Kursaal el 5 de març del 2016) és un dels artistes més reconeguts del panorama estatal. Guanyador del Premi Ondas 2003 al ‘Millor Artista en Directe’, va ser nominat en l’edició del 2012 en els Latin GRAMMY® entre els millors compositros del món per la seva cançó ‘Estoy hecho de pedacitos de ti’.
La trajectòria musical d’Antonio Orozco està avalada per nou àlbums: ‘Un reloj y una vela’ (2000), ‘Semilla del Silencio’ (2001), ‘El Principio del Comienzo’ (2004), ‘Edición Tour 05’ (2005), ‘Cadizfornia’ (2006), ‘Renovatio’ (2009), ‘Diez’ (2011), ‘Dos Orillas’ (2013) i el seu últim àlbum ‘Destino’(2015).
En el concert del Kursaal es podran escoltar les grans cançons que formen part de la seva discografia, portades a la màxima expressió, amb una posada en escena cuidada fins al més mínim detall.
El preu de les entrades és de 38 € (34 € amb Carnet Galliner, Escoles de Música, menors de 25 anys i majors de 65). Es podran comprar a les taquilles del teatre, i per internet (www.kursaal.cat).
El balanç de l’any 2024 al teatre Kursaal de Manresa torna a demostrar la bona salut de l’equipament, que el proper mes de febrer celebrarà el 18è aniversari de la reinauguració. Pel que fa a xifres de públic, el 2024 ha tornat a números molt semblants als que tenia abans de la pandèmia. I és que després d’un any excepcional com el 2023 en què es va assolir la xifra rècord d’espectadors -un total de 97.829 i gràcies a la programació de 3 musicals de gran format- aquest 2024, en què es va programar només un musical de gran format- la xifra de públic ha estat de [...]
Aquest dissabte dia 30 de novembre es posarà a la venda la programació per als propers mesos de gener a juny de 2025, en què passaran pels espais que gestiona el Kursaal (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) una vuitantena d’espectacles de teatre, música, circ, dansa, òpera... per a tots els públics.
La nova programació portarà a Manresa concerts com el del violinista Ara Malikian, la soprano Sara Blanch, també Sara Roy, Daniel Anglès, Jo Jet i Maria Ribot, Sergio Dalma, Els Pets... I obres teatrals com ‘Un matrimoni de Boston’ de David Mamet, ‘Dones de ràdio’ [...]
L’obra de teatre ‘La cançó de les mentides’ amb la Cia Paranys prevista per aquest dijous, 21 de novembre a les 19h, a la sala petita del Kursaal ha quedat suspesa per indisposició d’un dels actors.
En aquests moments s’està estudiant de poder reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades.
A ‘La cançó de les mentides’ d’Alfonso Paso, la Júlia creu que té una vida monòtona. Això la porta a inventar situacions i mentides que desesperen el seu marit... Uns lladres, un robatori, [...]