NOTÍCIES

21/04/20
AQUEST SANT JORDI REGALA EL KURSAAL MÉS SOLIDARI!

La intrusió de la Covid-19 a la nostra vida ha obligat a una aturada general que inclou la cancel·lació de tota l'activitat escènica als nostres equipaments. Però el batec del teatre el mantenim viu i ben viu pensant en la temporada vinent i en totes les novetats que estem preparant per a vosaltres!

Per poder tornar a aixecar el teló el més aviat possible és molt important que la recerca contra el Covid-19 avanci de pressa. I nosaltres hi volem contribuir. Us proposem que aquest SANT JORDI tan especial el celebreu regalant VALS per a espectacles de les properes temporades. Uns vals que tenen valor afegit: un 10% de l'import es destinarà al moviment #JoEmCorono per finançar un estudi clínic liderat pels doctors Oriol Mitjà i Bonaventura Clotet sobre la Covid-19. I també són solidaris amb la gestió dels nostres equipaments, perquè ens feu confiança per continuar treballant per poder oferir espectacles en directe a casa nostra. 

Pel que fa al llibre 'Conservatori, 140 anys d'emocions', editat el novembre passat, també el prodreu comprar a la web del Kursaal i un 10% de l'import serà igualment donat al moviment #JoEmCorono.

Voleu sumar amb nosaltres? Gràcies per ser-hi!

VULL COMPRAR UN VAL 
VULL COMPRAR EL LLIBRE DEL CONSERVATORI

ALTRES NOTÍCIES
A partir de les 10 h del matí de demà dimarts es posaran a la venda les entrades del musical'THE BOOK OF MORMON', que farà parada a la sala gran del Teatre Kursaal en 7 sessions, del 4 al 7 de març de l’any vinent. Després de tres temporades d’èxit i més de 1.000 funcions a Madrid, la gira d'aquest gran musical amb 22 intèrprets, 8 músics en directe i una historia atrevida i salvatge, arriba a Manresa. 'THE BOOK OF MORMON'és un dels muntatges del gènere més sorprenents i divertits del moment, amb una banda sonora magistral, un altíssim nivell interpretatiu i un cos de dansa excepcional, obra [...]
Les inscripcions per al curs 2026/2027 de l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ja estan obertes amb dotze grups que iniciaran les classes a partir del 14 de setembre. L’Aula posa a l’abast una oferta formativa municipal i de qualitat en el camp de les arts escèniques que permet a l’alumnat descobrir i aprofundir d’una manera lúdica en les tècniques teatrals en un entorn professional com és el teatre Kursaal. Aquest curs, l’Aula de Teatremanté l’oferta de cursos per a totes les edats i el curs de Coreografies i, com a novetat, incorpora un curs anual de Maquillatge i Caracterització escènica. [...]
Amb 58.184 espectadors, 101 espectacles i 146 funcions el teatre Kursaal de Manresa ha tancat el primer semestre del 2026. Unes xifres molt satisfactòries, tant pel que fa a públic -que es manté per sobre dels 55.000 espectadors des de fa 4 anys- com, sobretot, pel nombre d’espectacles i de funcions, que han estat més altes que mai. També ha estat molt significativa la xifra d’abonaments venuts, que ha superat el miler. Pel que fa al percentatge d’ocupació general, ha estat del 71, 8%. Aquestes dades s’han presentat aquest matí a la roda de premsa de valoració de la programació del primer semestre, amb la [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 253