Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

04/12/17
AVUI DIMARTS, A LA VENDA LES ENTRADES DE MÉS DE 60 ESPECTACLES DE LA NOVA TEMPORADA DEL KURSAAL

Avui dimarts, 5 de desembre (18h), a les taquilles del Kursaal i per internet (www.kursaal.cat) quedarà a la venda tota la nova temporada d’espectacles que entre els mesos de gener i juny es podran veure al teatre Kursaal (sala gran i sala petita), teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om.

 

Es podran veure obres com ‘Frankenstein, ‘Adossats’, el nou xou de Berto Romero, la màgia de Jorge Blass o dels espectacles inclosos en el Toc de Teatre (‘E.V.A., Calígula, Cyrano, Bodas de sangre i Moby Dick) que ja són a al venda en format abonament. També els musicals ‘El despertar de la primavera’ o ‘Summer Love’ d’MTM... O concerts com el Obeses, Roger Mas, Andrés Suárez... o els de la Coral Escriny i Manel Camp, Mireia Pintó i l’Orquestra Terrassa48, l’Orfeó Català i l’Orfeó Manresà, la Francophonie, Ramon Escalé i Camerata Bacasis... Pel que fa a dansa, també es podran comprar entrades per ‘El amor brujo’ del Víctor Ullate Ballet, ‘Acròstic’ de l’Esbart Ciutat Comtal i ‘Mulïer’ de la companyia La Maduixa.

També es podran comprar tots els espectacles i concerts dels cicles de Gent Gran (major de 65 anys), Platea Jove, 3/4 de Música, Gust de Jazz, Petit Kursaal i Imagina't. També es podran fer abonaments del Toc de Sala Petita; i del nou Toc Obert.

 

L’hora de taquilles és de 18h a 21h i també es podran comprar entrades per internet a la web del Kursaal (www.kursaal.cat). Les entrades de Jarabe de Palo i ‘El petit príncep’ ja són a la venda.

 

A la venda el nou TOC OBERT

Aquesta temporada es posa a disposició el TOC OBERT, un abonament de 6 espectacles diferents a un preu de 120 euros, després de reiterades peticions de persones que compren entrades dels espectacles del Kursaal. Es tracta d’un abonament en què cal escollir d’entre 26 propostes seleccionades de concerts, teatre, dansa, màgia, òpera..., un total de 6 espectacles. Comprant el TOC OBERT s’aconsegueix el Carnet Galliner. També es podrà comprar un Toc de Sala Petita, en què es podran triar 3 espectacles d’entre tots els que s’hi han programat, per 30 euros.

ALTRES NOTÍCIES
És una de les actuacions que s’està tirant endavant a través de l’encàrrec de gestió que l’Ajuntament de Manresa va fer a l’empresa pública per accelerar la transició energètica als equipaments municipals, i que ja ha permès instal·lar plaques fotovoltaiques a les Piscines Municipals Manel Estiarte Duocastella i a la seu social d’Aigües de Manresa, a la Plana de l’Om, entre altres projectes. Aigües de Manresa ha iniciat aquesta setmana la instal·lació de 69 plaques fotovoltaiques a les cobertes del Teatre Kursaal. Permetran una producció de 51.998,69 kW/any, [...]
El teatre Kursaal de Manresa serà un dels equipaments catalans que acollirà ‘L'Auca del Senyor Esteve’, el clàssic de Santiago Rusiñol que interpreta la companyia formada durant el programa de TV3 ‘La Puntual’, dirigit per Àngel Llàcer i Enric Cambray i que va emetre ahir dimecres al vespre l’últim capítol. La cita serà el dissabte, 27 de gener en 2 sessions, a les 18 h i a les 20:30 h a la sala gran del teatre Kursaal. Les entrades es posaran a la venda demà divendres a partir de les 11 del matí a taquilles i per internet.  'L'Auca del senyor Esteve' és [...]
El concert comentat ‘Mirades creuades entre passat i futur’ a càrrec del compositor manresà Manel Ribera i el pianista també manresà Roger Illa, que havia de representar-se al Kursaal el diumenge, 22 d'octubre, ha quedat suspès per indisposició. En aquests moments s’està estudiant la possibilitat de reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades.  ‘Mirades creuades entre passat i futur’ és un concert comentat que també comptarà amb la interpretació d’obres de Johann Kuhnau [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 188