14/12/17
COMUNICAT DEL KURSAAL
El Kursaal vol aclarir algunes informacions a l’entorn de l’acte que Ciutadans va organitzar ahir dimecres, 13 de desembre, a la sala petita del Kursaal
- Per una banda, l’acte de Ciutadans es va celebrar a la sala petita del Kursaal, l’espai que Ciutadans va llogar fa una setmana, i l’únic disponible en aquells monents. Tant la sala gran del Kursaal com el teatre Conservatori, també gestionats per Manresana d’Equipaments Escènics (MEES) estaven llogats des de feia mesos.
- Per altra banda, i pel que fa a la cantada de nadales que l’Escola de Música Esclat havia de fer al pati del Kursaal, el teatre vol aclarir que, després de comprovar que Ciutadans instal·lava una pantalla de leds a l’andana central del Passeig de Pere III –davant del teatre- el Kursaal va resoldre avisar els responsables de l’Esclat de la situació perquè, malgrat que el pati quedava lliure, es preveia complicat que poguessin coexistir la pantalla i la cantada de nadales, prevista per a les 7 de la tarda, la mateixa hora en què començava el míting. Davant d’aquesta situació, els responsables de l’escola de música van decidir traslladar la cantada a un altre indret del centre de la ciutat. En cap cas el Kursaal va prohibir la cantada.
Aquesta temporada s'implementarà una fórmula nova per formalitzar el Carnet Galliner.
Com fins ara, comprar un Abonament d’espectacles de la sala gran (Toc de Teatre, Toc d’Òpera i Toc Obert) continuarà donant dret a tenir el Carnet Galliner, un carnet que permet disposar de descomptes per comprar altres espectacles durant la temporada vigent.
L'única diferència que hi haurà a partir d’ara és que el número de carnet passarà de ser un número ‘per sempre’ a ser un codi que canviarà cada temporada.
Com obtenir el nou codi del Carnet Galliner?
Cada [...]
L’obra de teatre ‘Hamlet 0.2’, protagonitzada per Enric Cambray i que s’havia de fer avui dijous, 29 de maig (19h), a la Sala Petita del Kursaal, s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’actor.
En aquests moments s’està estudiant de poder reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades.
A ‘Hamlet 0.2’ Enric Cambray fa una dissecció particular, com un monologuista del segle XXI (això que ara en diuen Stand-up comedy), del segon acte de ‘Hamlet’. Parlar de política (un cop més), de l’amistat [...]
L’asseguradora Occident ha renovat el conveni de col·laboració amb Manresana d’Equipaments Escènics, l’empresa que gestiona el teatre Kursaal de Manresa. Occident dona suport a la programació del Kursaal, i d’una manera especial als espectacles d’òpera i als concerts de música clàssica, en una clara aposta per la cultura i les arts escèniques.
El conveni que van signar el director d’Oficines de la Catalunya Central a Manresa, Daniel Concepción, i el gerent de MEES - Manresana d’Equipaments Escènics, Jordi Basomba, contribuirà a oferir una programació de qualitat, rellevant, [...]