Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

01/01/21
DIVENDRES ES POSA A LA VENDA L’ESPECTACLE FAMILIAR ‘EL MEU PRIMER NADAL AL KURSAAL’, TOT UN CLÀSSIC DE LES FESTES NADALENQUES A MANRESA

L’espectacle musical ‘El meu primer Nadal al Kursaal’, que ja s’ha convertit en un clàssic de les festes nadalenques a Manresa, tornarà aquest desembre amb 6 funcions a la sala petita del teatre Kursaal els dies 27, 28 i 29 de desembre en doble funció, a les 16:30 h i 18:30 h. En aquesta ocasió, l’espectacle s’ha adaptat en un format especial però igualment proper, malgrat que la interacció entre actors i públic serà més reduïda. A més a més, la disposició de la sala serà en format teatre (a la italiana) amb les butaques numerades per mantenir la distància de seguretat entre els espectadors. Les entrades es posaran a la venda aquest divendres, 27 de novembre a partir de les 11h a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat

El meu primer Nadal al Kursaal' és unespectacle del Servei Educatiu del teatre, que té com a protagonistes el Jan i la Júlia, els dos germans que ja han compartit amb molts infants un dia de la seva vida amb ‘El meu primer Kursaal', ‘La llegenda de Sant Jordi', ‘Jan i Júlia: benvinguda nanny!’ i ‘Jan i Júlia: let’s go camping’.  En aquesta ocasió, conviden als nens i nenes a viure amb ells la màgia del Nadal.

El meu primer Nadal al Kursaal’, que s’ofereix des de fa 9 anys, és un espectacle adreçat a nens i nenes d’entre 2 a 5 anys. Un espectacle en què tots plegats cantarem cançons de Nadal, i no hi fataran el tió, els reis mags, el pessebre, l'arbre de Nadal... i moltes sorpreses més.

Aquesta producció del Servei Educatiu del Kursaal amb guió de Cristina Gonzàlez, compta amb la direcció de Sílvia Sanfeliu; i Sílvia Blavia i Albert Ruíz com a actors protagonistes; amb David Sisó al piano, Ernest Larroya a la bateria i Alexis Cabrillana, al baix; i Guillem Cirera en signa les coreografies.

Les entrades costen 10 euros, preu únic, i es poden comprar per Internet (www.kursaal.cat), a les taquilles del Kursaal (de dimarts a dissabte d’11h a 13h i de 18 h a 20:30h), i una hora abans de la representació.

ALTRES NOTÍCIES
El dissabte 14 de juny ja es podran comprar les entrades de la programació entre agost i desembre, en què passaran pels espais que gestiona el Kursaal (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) una setantena d’espectacles de teatre, música, circ, dansa, òpera... per a tots els públics. A partir de les 10 del matí es posaran a al venda els Abonaments del Toc de Teatre (un paquet de 4 obres teatrals); a les 10:30h s’obrirà la venda dels Abonaments del Toc d’Òpera (un paquet de 3 òperes). I a partir de les 11 del matí ja es podran comprar entrades per a tots els espectacles i la resta [...]
L’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ofereix per aquest estiu quatre setmanes de Tallers d’Estiu adreçats a infants des de 4 anys i fins a 18 anys. L’Aula d’Arts Escèniques oferirà un primer torn la setmana del 30 de juny al 4 de juliol; un segon torn del 7 a l’11 de juliol; el tercer torn del 14 al 18 de juliol i un quart torn del 21 al 25 de juliol. Els alumnes inscrits s’agruparan per edats: Petits (de 4 a 6 anys), Infantil (de 7 a 12 anys), Juvenils (de 13 a 15 anys), i Joves (de 16 a 18 anys). Els Tallers d’Estiu, que es portaran a terme a diversos espais del Kursaal, oferiran teatre, gaudint del gran ventall de [...]
Totes dues formacions oferiran un programa en homenatge a Juli Garreta, i aniran acompanyats de diverses activitats paral·leles La programació musical de Manresa fa un pas endavant aquesta temporada amb la incorporació de concerts que busquen posar en valor patrimoni musical, músics i compositors rellevants. Són propostes que aniran acompanyades d’activitats paral·leles amb l’objectiu de contribuir a divulgar la figura de compositors, músics i intèrprets de referència. Aquesta temporada seran dos concerts que ens aproximaran a la figura del prolífic compositor de sardanes català Juli Garreta, de qui [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 223