El dissabte 14 de juny ja es podran comprar les entrades de la programació entre agost i desembre, en què passaran pels espais que gestiona el Kursaal (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) una setantena d’espectacles de teatre, música, circ, dansa, òpera... per a tots els públics.
A partir de les 10 del matí es posaran a al venda els Abonaments del Toc de Teatre (un paquet de 4 obres teatrals); a les 10:30h s’obrirà la venda dels Abonaments del Toc d’Òpera (un paquet de 3 òperes). I a partir de les 11 del matí ja es podran comprar entrades per a tots els espectacles i la resta d’abonaments.
La nova temporada començarà per la Festa Major de Manresa, amb els espectacles ’Un sogre de lloguer’, ‘Lavi Tonet’, ‘La niña bonita’ d’En Peyu i dos concerts de Los Sirex. També dins de la nova programació es podran veure a Manresa artistes com Paz Padilla que torna amb una conferència, ’Reinventarse no es gerundio (aunque debería)’, les comèdies ‘Turisme rural’ de Jordi Galceran, ‘Les mares’ amb Fel Faixedas i Carles Xuriguera; o obres com ‘El tigre’ de Ramon Madaula, ‘La presència’ i ‘Mesures extraordinàries’ totes dues de Carmen Marfà i Yago Alonso, la darrera proposta de la Cia La Calòrica ‘La brama del cérvol’, o ‘Els bons’, amb Jordi Boixaderas i Ramon Madaula. També hi haurà els concerts de Blaumut, Maria del Mar Bonet, un Tribut a Pink Floyd, i una altre a Nino Bravo amb Serafín Zubiri i la UMBages, els concerts de formacions corals locals Cor InCordis, Cor de Teies i The River Troupe Gospel Sallent, i com sempre, la programació per a públic familiar d’Imagina’t, que entre d’altres portarà en doble concert El Pot Petit, Platea Jove, RBLS i per Gent Gran i els cicles d’Arrel i Club de la Cançó. Tot això i molt més!
Les entrades per a la nova programació es poden comprar la web www.kursaal.cat o a les taquilles del teatre als matins de dilluns a dissabte d’11 h a 13 h i a les tardes de dimarts a dissabte, de 18 h a 20 h