Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

01/02/24
EL CONCERT DE LA CANTAUTORA GEMMA HUMET, PREVIST PER AVUI A LA SALA PETITA DEL KURSAAL, S’AJORNA AL DIJOUS 22 DE FEBRER

El concert s’ha hagut de posposar a causa d’un virus respiratori que ha provocat afonia a la cantant

El concert de la cantautora de terrassa Gemma Humet, que s’havia de dur a terme avui dijous 1 de febrer a la Sala Petita del Kursaal dins del Cicle del Club de la Cançó, s’ha hagut d’ajornar a causa d’un virus respiratori que ha provocat afonia a l’artista. El concert s’ha pogut reprogramar i la nova data serà el dijous 22 de febrer a les 19 h.

El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades.

Encara queden localitats disponibles per assistir al concert de Gemma Humet. El preu de les entrades és de 15€ (12€ per a majors de 65 anys, carnet Galliner imenors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet www.kursaal.cat.

Nascuda en el si d’una família d’artistes, Gemma Humet porta més d’una dotzena d’anys als escenaris i té un atapeït currículum de col·laboracions amb artistes i espectacles molt diversos. L’any 2015 va emprendre el seu propi camí com a cantautora publicant el primer disc en solitari dels quatre que té editats fins ara.

‘Miralls’ és un espectacle intimista i retrospectiu, en el qual repassa les seves pròpies cançons, a la vegada que versiona les de diversos autors que han influït en la seva obra: des de clàssics com Lluís Llach, Toti Soler o Joan Baptista Humet (el seu tiet), a d’altres com Clara Peya. Ho fa amb els dos instruments que més domina, la veu i el piano, i ho presenta amb l’ambientació artística creada per a aquest espectacle pel director artístic i escenògraf Lluís Danés.

ALTRES NOTÍCIES
El teatre Kursaal posarà a la venda aquest cap de setmana de Shopping Fest a Manresa les entrades de 3 espectacles de la programació del primer semestre de 2026, a preus especials de llançament. Es tracta de l’obra ‘Gegant’, protagonitzada per Josep Maria Pou i que es podrà veure a la sala gran el 4 de gener; i dels concerts de Suu (programat el 16 de gener) i de Ramon Mirabet (previst pel 7 de febrer). Els preus de promoció -20 € ‘Gegant’ i 10 € cadascun dels concerts- s’aplicaran entre les 10 del matí de dissabte dia 18 d’octubre i la mitjanit del diumenge 19 d’octubre, tant per internet (www.kursaal.cat) [...]
El teatre Kursaal obre una convocatòria de càsting per al paper de Jan, un dels personatges de les produccions pròpies del servei educatiu del teatre. Per accedir al càsting cal tenir entre 18 i 26 anys i coneixements de cant i interpretació, i enviar el curriculum vitae i un vídeo interpretant una cançó, i videobook -si se’n disposa- a l’adreça serveieducatiu@mees.cat. Hi ha temps fins el diumenge, 5 d’octubre. D’entre les propostes rebudes, es farà una selecció per accedir a un càsting presencial que es convocarà a finals d’octubre, aproximadament. El nou Jan debutarà [...]
El teatre Kursaal de Manresa ha tancat el primer semestre del 2025 amb resultats molt satisfactoris, tant pel que fa a públic, espectacles i ocupació. Les xifres han estat de rècord: un total de 59.630 espectadors, 90 espectacles, 133 funcions i una ocupació del 77,2%. I la bona marxa de l’equipament té continuïtat, tenint en compte que a hores d’ara ja hi ha més de 22.000 entrades venudes de la programació agost-desembre.  Aquesta és una de les xifres més altes de la trajectòria de l’equipament. De moment, la segona, després que el 2023 es va fer el rècord absolut amb 59.655, tot [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 232