Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

22/04/21
EL KURSAAL ACOLLIRÀ PER FESTA MAJOR LA COMÈDIA ‘L’ÈXIT DE LA TEMPORADA’ D'EL TERRAT, UN TRIBUT A ABBA I L'ESPECTACLE FAMILIAR 'REMEMBER SHOW' AMB MARCEL GROS I TEATRE MÒBIL

Per Sant Jordi, demà divendres, es posaran a la venda a partir de les 11h -tant a taquilles com per internet- els espectacles que programa El Galliner al teatre Kursaal per la Festa Major de Manresa. Tres espectacles per gaudir de l'experiència de la cultura en viu i celebrar de la millor manera la festa major. Per una banda, ‘Remember Show’ amb Marcel Gros i Teatre Mòbil (dijous, 26 d’agost–20h),per altra banda ‘L'èxit de la temporada’ d’El Terrat (diumenge 29 d’agost-17h i 20h) i també un concert de tribut ‘ABBA, the new experience’ (dilluns, 30 d’agost-18h).

El dijous de Festa Major (26 d’agost a les 20h) arribarà al Kursaal ‘Remember show’, el nou espectacle de Marcel Gros i Teatre Mòbil, un homenatge a l’ofici de fer riure, en què plegats reinterpreten els seus llegendaris números de clown, després de tota una vida viatjant en el carro de la farsa i voltant pel món. Les entrades tenen un preu de 10 € (6€ fins a 12 anys).

El diumenge 29 d’agost i en doble funció (a les 17h i a les 20h) pujarà a l’escenari de la sala gran del Kursaal el nou espectacle d'El Terrat amb Sílvia Abril, David Fernández, Fermí Fernández, Oriol Grau, Mònica Pérez, Jordi Rios, Mònica Macfer i Alba Florejachs. Una comèdia esbojarrada en què sis amics, que triomfen com a còmics en programes de ràdio i televisió, decideixen unir-se per tirar endavant l’obra ‘Romeu i Julieta’. El preu de les entrades és de 26€ (24€ amb Carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 anys).

Finalment la programació de Festa Major al Kursaal es tancarà dilluns, 30 d’agost a les 18h amb un concert de tribut a una de les bandes musicals de major fama i que van ser fonamentals per a crear el so i l'estil dels anys 70 i 80: Abba. El muntatge ABBA THE NEW EXPERIENCE vol contribuir a difondre els èxits del grup suec amb un espectacle musical i escènic al nivell que el grup original mereix. Les entrades tenen un preu de 18€ (15€ amb Carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 anys).

Les entrades per aquests espectacles es posaran a la venda aquest divendres, 23 d’abril per internet (www.kursaal.cat) i a taquilles, obertes de dimarts a dissabte de les 11h a les 13h i de 18h a 20h.

ALTRES NOTÍCIES
Una quinzena d’alumnes de Teatre Jove de l’Aula d’Arts Escèniques del Teatre Kursaal de Manresa portaran a l’escenari del teatre Conservatori de Manresa l’obra ‘Malson d’una nit d’estiu’ el divendres, 10 de març a les 8 del vespre. Es tracta d’una peça de creació de tot el grup de joves a partir de textos de 'Jauría' de Jordi Casanovas, 'La Feréstega Domada' i 'Titus Andrònic' de William Shakespeare, del film 'Magnòlia' i un text de Guillem Clua; que es va gestar arran de la brutal violació que hi va haver a Igualada la matinada de Tots Sants del 2021. L’obra, [...]
Acostar el teatre als joves continua essent un dels grans objectius d’El Galliner, entitat responsable de la programació a Manresa des del 1996. Per això aquest any 2023 s’ha fet un pas més en aquesta direcció: la creació del cicle RBLS (Rebels) adreçat especialment a joves a partir dels 16 anys. I s’ha muntat una campanya per comunicar aquest nou cicle a nois i noies de batxillerat, cicles formatius i estudis universitaris de diversos centres de Manresa i comarca. Aquest cicle s’ha creat seguint l’estela del Festival RBLS, nascut a Barcelona l'any 2017 impulsat per la periodista i emprenedora cultural Carme Tierz i que [...]
L’anàlisi de les dades d’assistència als espectacles de la programació estable de l’any 2022 a Manresa demostra que es deixen enrere les xifres dels darrers 2 anys, marcades per la pandèmia. Malgrat que hi va haver una restricció del 70% de l’aforament fins el 27 de gener i obligatorietat de la mascareta fins el 20 d’abril, durant el 2022, la programació del Kursaal, Conservatori i Plana de l’Om  va aconseguir un total de 76.957 espectadors, 142 espectacles, 201 funcions i una ocupació mitjana del 70%. Queden superats amb escreix els 35.533 espectadors del 2020 (81 espectacles i 114 funcions), l’any [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 168