Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

05/04/22
EL KURSAAL ACOLLIRÀ PER LA FESTA MAJOR DE MANRESA ELS MONÒLEGS ‘BONA GENT’ DE QUIM MASFERRER I ‘PER FI SOL’ DE CARLES SANS, I L’ESPECTACLE MUSICAL ‘ELS COLORS DE DUKE ELLINGTON’

El Kursaal ja té a punt els espectacles que es podran veure a la sala gran aquesta propera Festa Major i que es posaran a la venda a partir del dijous, 21 d’abril a les 11 del matí  -tant a taquilles com per internet. Es tracta de tres espectacles carregats d’humor i que es podran veure el cap de setmana del 27 al 29 d’agost. Per una banda, ‘Bona gent’ amb Quim Masferrer (dissabte, 27 d’agost– 18 i  21 h),per altra banda, el monòleg ‘Per fi sol’ amb Carles Sans (diumenge, 28 d’agost - 18 i 21 h) i també el concert–espectacle ‘Els colors de Duke Ellington’ (dilluns, 29 d’agost – 18 h) amb l’actor còmic Marcel Tomàs i la Big Band del Girona Jazz Project.

El dissabte de Festa Major (27 d’agost a les 18 i 21 h) Quim Masferrer tornarà a la Sala Gran amb l’espectacle ‘Bona Gent’, un homenatge al públic en un espectacle únic i impossible de repetir perquè el públic n’és el protagonista. Un monòleg en què l’actor de Sant Feliu de Buixalleu desplegarà totes les seves capacitats d’improvisació i el seu humor més enginyós.

El diumenge 28 d’agost i en doble funció (a les 18 i a les 21 h) pujarà a l’escenari de la sala gran del Kursaal el nou muntatge de Carles Sans, ‘Per fi sol’. Un espectacle basat en fets reals en què s’explicaran tots els secrets d’ ‘El Tricicle’ i que farà riure a tots els “tricicleros” amb les històries i vivències més divertides de la companyia.

Finalment, la programació de Festa Major al Kursaal es tancarà dilluns, 29 d’agost a les 18h amb un concert-espectacle per homenatjar la figura de Duke Ellington, pioner i geni de la història del jazz. El còmic Marcel Tomàs i la Big Band del Girona Jazz Project s’uneixen per transportar-nos al glamur dels elegants clubs nocturns de Nova York i fer-nos gaudir del jazz d’una manera diferent. 

Les entrades per aquests espectacles es posaran a la venda el dijous, 21 d’abril per internet (www.kursaal.cat) i a taquilles, obertes de dimarts a dissabte de les 11h a les 13h i de 18h a 20h. El preu dels monòlegs ‘Bona gent’ i ‘Per fi sol’ serà de 20€ (18€ amb descompte majors de 65, menors de 30 i Carnet Galliner). Les entrades per veure ‘Els colors de Duke Ellington’ costaran 15€, (12€ amb descompte majors de 65, menors de 30 i Carnet Galliner).

ALTRES NOTÍCIES
El Kursaal de Manresa posarà a la venda les entrades per als gairebé un centenar d’espectacles entre gener i juny de l’any 2026 demà dissabte, 29 de novembre, a taquilles i per internet a www.kursaal.cat. A partir de les 10 del matí es podran comprar els abonaments del Toc de Teatre i, a partir de les 11h, tota la resta de la programació i abonaments del Toc Obert i Toc de Sala Petita. La programació inclou gairebé un centenar d’espectacles de tots els gèneres i per a totes les edats. Pel que fa a l’abonament del Toc de Teatre, inclourà 5 grans muntatges: ‘La corona d’espines’ de Josep Maria [...]
L’abonament de Toc de Teatre inclourà també les obres ‘Ai! La misèria ens farà feliços’, ‘Göteborg’, ‘Els fills’ i ‘La paella dels dijous’, que es podran veure entre els mesos de gener a maig de l’any vinent  L’abonament es podrà comprar a partir del dissabte, 29 de novembre a les 10 del matí i les entrades soles i altres abonaments a partir de les 11 h, tant a les taquilles del teatre i per internet a www.kursaal.cat El Kursaal de Manresa ja té els cinc títols que inclourà l’abonament del Toc de Teatre per als mesos de gener-juny de 2026. L’abonament [...]
El teatre Kursaal posarà a la venda aquest cap de setmana de Shopping Fest a Manresa les entrades de 3 espectacles de la programació del primer semestre de 2026, a preus especials de llançament. Es tracta de l’obra ‘Gegant’, protagonitzada per Josep Maria Pou i que es podrà veure a la sala gran el 4 de gener; i dels concerts de Suu (programat el 16 de gener) i de Ramon Mirabet (previst pel 7 de febrer). Els preus de promoció -20 € ‘Gegant’ i 10 € cadascun dels concerts- s’aplicaran entre les 10 del matí de dissabte dia 18 d’octubre i la mitjanit del diumenge 19 d’octubre, tant per internet (www.kursaal.cat) [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 234