Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

13/01/21
EL KURSAAL AJORNA EL DOBLE CONCERT D’EL KANKA FINS AL DISSABTE, 8 DE MAIG

El doble concert que el cantautor malagueny El Kanka havia de fer al Teatre Kursaal de Manresa el dissabte 23 de gener (17:30h i 20:30h) s’ajornarà fins a la primavera, en concret al dissabte, 8 de maig, tenint en compte les mesures actuals de confinament municipal que, probablement, s’allarguin més enllà del 17 de gener. El Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que tenen entrades dels dos concerts, que tenien pràcticament exhaurides les localitats.

Els confinaments i les restriccions per fer front a la Covid-19 han fet que aquesta sigui la quarta data en què es programa l’actuació d’El kanka al Kursaal. Inicialment hi havia previst un sol concert pel 17 d’abril, que es va traslladar al 7 de novembre en un doble concert per poder acollir la demanda d’entrades amb 50% de l’aforament. D’aquesta data va passar al 23 de gener i ara, al 8 de maig.

El Kanka portarà per primer cop al Teatre Kursaal les cançons del que serà el seu cinquè disc, que ha creat durant la gira de ‘El arte de saltar’. Amb quatre discos i una llarga llista de premis al sac, Juan Gómez Canca és un dels músics més brillants de l’última generació de cantautors espanyols. El de Màlaga ha teixit un so inconfusible amb elements de la rumba, del pop i de la música lla - tina, que marida la fina ironia de les seves lletres amb un to canalla i sempre de bon rotllo. Creacions de pòsit poètic i vívides melodies que destil·len un savoir faire que evoca mestres de la cançó de l´alçada de Caetano Veloso o Jorge Drexler i que li han fet merèixer l’èxit també en països com Mèxic, Colombia i Xile.

ALTRES NOTÍCIES
El teatre Conservatori de Manresa acollirà una nova sessió del monòleg ‘Escocía’ de Txabi Franquesa, programada per les 17:30h del dissabte 21 de març, en el marc de la campanya Cap Butaca Buida. La primera sessió prevista d’aquest monòleg fresc i desenfadat que reflexiona sobre el pas del temps -programada per les 20h del mateix dia 21 de març- ja té les entrades exhaurides.   ‘Escocía’ és l’espectacle més madur de Txabi Franquesa. I amb això no enganya ningú, perquè inevitablement, l’últim sempre és el més madur. D’aquí [...]
Amb la segona sessió de ‘Hamlet’ amb Peyu i Albert Pla –prevista pel 24 d’abril a les 17h a la sala gran- ja són 5 els espectacles de la temporada gener-juny de 2026 que tenen noves funcions disponibles, després d’una arrencada fantàstica de la venda de la nova programació. A part de ‘Hamlet’ -un muntatge que s’estrenarà justament el proper 23 de desembre al Teatre Coliseum de Barcelona-, des de la setmana passada hi ha entrades disponibles per terceres funcions de ‘La corona d’espines’ de Josep Maria de Sagarra (programada pel dilluns 26 de gener a les 18h) i ‘Pel davant i [...]
El Kursaal de Manresa posarà a la venda les entrades per als gairebé un centenar d’espectacles entre gener i juny de l’any 2026 demà dissabte, 29 de novembre, a taquilles i per internet a www.kursaal.cat. A partir de les 10 del matí es podran comprar els abonaments del Toc de Teatre i, a partir de les 11h, tota la resta de la programació i abonaments del Toc Obert i Toc de Sala Petita. La programació inclou gairebé un centenar d’espectacles de tots els gèneres i per a totes les edats. Pel que fa a l’abonament del Toc de Teatre, inclourà 5 grans muntatges: ‘La corona d’espines’ de Josep Maria [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 236