Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

16/12/20
EL KURSAAL AJORNA ‘KRÀMPACK’ I ‘LA FLAUTA MÀGICA’, PREVISTOS PER AQUEST CAP DE SETMANA

El teatre Kursaal de Manresa ha decidit ajornar els dos espectacles previstos per aquest cap de setmana, en previsió que el Procicat es pronunciï oficialment allargant l’aturada de l’activitat escènica més enllà del 13 de novembre, quan es compliran els 15 dies de l’entrada en vigor de la restricció. Per una banda, dissabte al Teatre Conservatori s’havia de representar ‘Kràmpack’ de Jordi Sánchez, i diumenge, la sala gran del Kursaal havia d’acollir l’òpera de Mozart ‘La flauta màgica’ amb els Amics de l’Òpera de Sabadell.

Quant a ’La flauta màgica’, s’ha traslladat al dimecres, 16 de desembre a les 18 h, i ja hi ha les entrades disponibles que aquesta nova data. Pel que fa a ‘Kràmpack’, està pendent de trobar una ubicació al calendari de programació. El Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que tenien entrades d’aquests dos espectacles.

ALTRES NOTÍCIES
El teatre Kursaal posarà a la venda aquest cap de setmana de Shopping Fest a Manresa les entrades de 3 espectacles de la programació del primer semestre de 2026, a preus especials de llançament. Es tracta de l’obra ‘Gegant’, protagonitzada per Josep Maria Pou i que es podrà veure a la sala gran el 4 de gener; i dels concerts de Suu (programat el 16 de gener) i de Ramon Mirabet (previst pel 7 de febrer). Els preus de promoció -20 € ‘Gegant’ i 10 € cadascun dels concerts- s’aplicaran entre les 10 del matí de dissabte dia 18 d’octubre i la mitjanit del diumenge 19 d’octubre, tant per internet (www.kursaal.cat) [...]
El teatre Kursaal obre una convocatòria de càsting per al paper de Jan, un dels personatges de les produccions pròpies del servei educatiu del teatre. Per accedir al càsting cal tenir entre 18 i 26 anys i coneixements de cant i interpretació, i enviar el curriculum vitae i un vídeo interpretant una cançó, i videobook -si se’n disposa- a l’adreça serveieducatiu@mees.cat. Hi ha temps fins el diumenge, 5 d’octubre. D’entre les propostes rebudes, es farà una selecció per accedir a un càsting presencial que es convocarà a finals d’octubre, aproximadament. El nou Jan debutarà [...]
El teatre Kursaal de Manresa ha tancat el primer semestre del 2025 amb resultats molt satisfactoris, tant pel que fa a públic, espectacles i ocupació. Les xifres han estat de rècord: un total de 59.630 espectadors, 90 espectacles, 133 funcions i una ocupació del 77,2%. I la bona marxa de l’equipament té continuïtat, tenint en compte que a hores d’ara ja hi ha més de 22.000 entrades venudes de la programació agost-desembre.  Aquesta és una de les xifres més altes de la trajectòria de l’equipament. De moment, la segona, després que el 2023 es va fer el rècord absolut amb 59.655, tot [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 232