Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

15/02/19
EL KURSAAL CELEBRA EL 12È ANIVERSARI EL 20 DE FEBRER AMB UN 50% DE DESCOMPTE DURANT 12 HORES, I LES 12 CAMPANADES A 12 DE LA NIT

El proper dimecres, 20 de febrer -de les 12 del matí a 12 del vespre- i tant a les taquilles del teatre com per internet, es podran comprar amb un 50% de descompte les entrades que encara hi ha disponibles dels espectacles de la temporada. És una de les accions que es portaran a terme amb motiu del 12è aniversari del Kursaal, que el proper 20 de febrer celebrarà 12 anys de la seva reobertura. A les 12 de la nit, i després d’actuacions i números musicals al pati, es faran les 12 campanades de celebració del dotzè aniversari del Kursaal.


50% de descompte

Es podran comprar entrades amb la tarifa del 50% de descompte de tots els espectacles programats per aquesta temporada fins el mes de juny, excepte de l’espectacle de Les Luthiers, i els. Cicles d’Imagina’t, Petit Kursaal, Gust de Jazz i del cicle ¾ de Música.

 
12 campanades al pati del Kursaal a les 12 de la nit

A més del descompte, el mateix dimecres 20 de febrer i per cloure la jornada de les 11 del vespre a les 12 de la nit el pati del Kursaal acollirà actuacions i números musicals amb la col·laboració dels ballarins de ‘Cabaret33’, l’Escola de Dansa Julieta Soler, Manresa teatre Musical i Bob i el Lladre. A les 12 de la nit en punt es faran les 12 campanades de l’aniversari del Kursaal, per tancar el dia del 12è aniversari.


Carles Cases a la Sala Petita i la darrera xerrada del cicle ‘Manresa des d’una altra Mirada’, 
amb Quim Masferrer i Natxo Tarrés, a la sala gran

D’altra banda, a l’entorn de l’aniversari, els 18, 19 i 20 de febrer (20h), la sala petita acollirà 3 concerts del compositor i pianista sallentí Carles Cases. I a la sala gran, el dimecres 20 de febrer a 2/4 de 10 del vespre, l’actor Quim Masferrer i el músic Natxo Tarrés protagonitzaran l’última xerrada del cicle ‘Manresa des d’una altra mirada’ impulsat per l’Ajuntament de Manresa, sota el títol: ‘Festa és cultura, Manresa cor de la festa’.

Amb motiu del 12è aniversari, Canal Taronja emetrà el documental ‘Kursaal, la força de la gent’ el dijous 21 de febrer a les 14:30h , 22:00 h i 2:00 h.

Cal recordar que el proper dia 20 de febrer farà 12 anys que el Teatre Kursaal de Manresa renaixia després d’un singular procés de recuperació, amb una gran implicació del teixit social i cultural de la ciutat; i actualment, amb uns 80.000 espectadors anuals i un model de gestió particular, el Kursaal és un referent de les arts escèniques a Catalunya.

ALTRES NOTÍCIES
El balanç de l’any 2024 al teatre Kursaal de Manresa torna a demostrar la bona salut de l’equipament, que el proper mes de febrer celebrarà el 18è aniversari de la reinauguració. Pel que fa a xifres de públic, el 2024 ha tornat a números molt semblants als que tenia abans de la pandèmia. I és que després d’un any excepcional com el 2023 en què es va assolir la xifra rècord d’espectadors -un total de 97.829 i gràcies a la programació de 3 musicals de gran format- aquest 2024, en què es va programar només un musical de gran format- la xifra de públic ha estat de [...]
Aquest dissabte dia 30 de novembre es posarà a la venda la programació per als propers mesos de gener a juny de 2025, en què passaran pels espais que gestiona el Kursaal (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) una vuitantena d’espectacles de teatre, música, circ, dansa, òpera... per a tots els públics. La nova programació portarà a Manresa concerts com el del violinista Ara Malikian, la soprano Sara Blanch, també Sara Roy, Daniel Anglès, Jo Jet i Maria Ribot, Sergio Dalma, Els Pets... I obres teatrals com ‘Un matrimoni de Boston’ de David Mamet, ‘Dones de ràdio’ [...]
L’obra de teatre ‘La cançó de les mentides’ amb la Cia Paranys prevista per aquest dijous, 21 de novembre a les 19h, a la sala petita del Kursaal ha quedat suspesa per indisposició d’un dels actors. En aquests moments s’està estudiant de poder reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades. A ‘La cançó de les mentides’ d’Alfonso Paso, la Júlia creu que té una vida monòtona. Això la porta a inventar situacions i mentides que desesperen el seu marit... Uns lladres, un robatori, [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 214