NOTÍCIES

15/02/19
EL KURSAAL CELEBRA EL 12È ANIVERSARI EL 20 DE FEBRER AMB UN 50% DE DESCOMPTE DURANT 12 HORES, I LES 12 CAMPANADES A 12 DE LA NIT

El proper dimecres, 20 de febrer -de les 12 del matí a 12 del vespre- i tant a les taquilles del teatre com per internet, es podran comprar amb un 50% de descompte les entrades que encara hi ha disponibles dels espectacles de la temporada. És una de les accions que es portaran a terme amb motiu del 12è aniversari del Kursaal, que el proper 20 de febrer celebrarà 12 anys de la seva reobertura. A les 12 de la nit, i després d’actuacions i números musicals al pati, es faran les 12 campanades de celebració del dotzè aniversari del Kursaal.


50% de descompte

Es podran comprar entrades amb la tarifa del 50% de descompte de tots els espectacles programats per aquesta temporada fins el mes de juny, excepte de l’espectacle de Les Luthiers, i els. Cicles d’Imagina’t, Petit Kursaal, Gust de Jazz i del cicle ¾ de Música.

 
12 campanades al pati del Kursaal a les 12 de la nit

A més del descompte, el mateix dimecres 20 de febrer i per cloure la jornada de les 11 del vespre a les 12 de la nit el pati del Kursaal acollirà actuacions i números musicals amb la col·laboració dels ballarins de ‘Cabaret33’, l’Escola de Dansa Julieta Soler, Manresa teatre Musical i Bob i el Lladre. A les 12 de la nit en punt es faran les 12 campanades de l’aniversari del Kursaal, per tancar el dia del 12è aniversari.


Carles Cases a la Sala Petita i la darrera xerrada del cicle ‘Manresa des d’una altra Mirada’, 
amb Quim Masferrer i Natxo Tarrés, a la sala gran

D’altra banda, a l’entorn de l’aniversari, els 18, 19 i 20 de febrer (20h), la sala petita acollirà 3 concerts del compositor i pianista sallentí Carles Cases. I a la sala gran, el dimecres 20 de febrer a 2/4 de 10 del vespre, l’actor Quim Masferrer i el músic Natxo Tarrés protagonitzaran l’última xerrada del cicle ‘Manresa des d’una altra mirada’ impulsat per l’Ajuntament de Manresa, sota el títol: ‘Festa és cultura, Manresa cor de la festa’.

Amb motiu del 12è aniversari, Canal Taronja emetrà el documental ‘Kursaal, la força de la gent’ el dijous 21 de febrer a les 14:30h , 22:00 h i 2:00 h.

Cal recordar que el proper dia 20 de febrer farà 12 anys que el Teatre Kursaal de Manresa renaixia després d’un singular procés de recuperació, amb una gran implicació del teixit social i cultural de la ciutat; i actualment, amb uns 80.000 espectadors anuals i un model de gestió particular, el Kursaal és un referent de les arts escèniques a Catalunya.

ALTRES NOTÍCIES
Les entrades d’aquests espectacles es posaran a la venda aquest dijous, 28 de maig, a partir de les 10h a les taquilles i per internet a www.kursal.cat A part d’aquests espectacles, l’Espai Plana de l’Om acollirà ‘Toc, toc! Qui hi ha?’ de la companyia Pampallugues Teatre, que serà el primer espectacle de la nova programació familiar d’Imagina’t Enguany els espectacles de la Festa Major de Manresa que obriran la temporada es representaran al teatre Conservatori, en previsió que durant l’estiu es porti a terme un canvi de butaques a la sala gran del Kursaal La nova temporada de programació als equipaments [...]
PREMI GALLINER A TEXTOS TEATRALS 2026 La convocatòria de la 8a edició del Premi Galliner de Textos Teatrals 2026 ja és oberta i les bases es poden consultar a: https://www.omnium.cat/ca/seus/bages-moianes/premis-lacetania/#premis. El termini màxim per presentar propostes és el 16 d’octubre.   L'associació Cultural El Galliner de Manresa impulsa el Premi El Galliner de textos teatrals, inclosa dins del cartell dels Premis Lacetània que convoca Òmnium Bages-Moianès, amb la denominació de Premis Lacetània de les Arts i la Cultura. El Galliner premia una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada [...]
Aquesta iniciativa arriba dos anys després de la producció comunitària de ‘La Santa Espina’ que també es va dur a terme al teatre Conservatori, sota la direcció de Sílvia Sanfeliu Les persones interessada a participar en aquest muntatge s’hi poden inscriure a través d’un formulari Després de l’èxit del muntatge participatiu de ‘La Santa Espina’ de Guimerà, estrenat al teatre Conservatori el 2024 amb la participació d’entitats i de més de 60 artistes dalt de l’escenari, aquest 2026 el Galliner i el Kursaal impulsen una nova producció comunitària, [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 249