19/02/20
EL KURSAAL CELEBRA EL TRETZÈ ANIVERSARI DIJOUS, 20 DE FEBRER, AMB UN 50% DE DESCOMPTE EN LES ENTRADES DELS ESPECTACLES DE LA TEMPORADA
Tretze anys del Kursaal; tretze hores de descompte. Aquest dijous, 20 de febrer -de les 11 del matí a 12 de la nit- es podran comprar amb un 50% de descompte les entrades que encara hi ha disponibles dels espectacles de la temporada gener-juny de 2020. La promoció estarà disponible tant per internet, i també a les taquilles, que obriran en el seu horari habitual, d’11h a 13h i de 18h a 21h.
50% de descompte
Es podran comprar entrades amb la tarifa del 50% de descompte de tots els espectacles programats per aquesta temporada fins el mes de juny, Cicles d’Imagina’t, Petit Kursaal, Gust de Jazz i del cicle ¾ de Música. També s’inclou a la promoció la funció benèfica de ‘Giselle’ que Ballet Clàssic Manresa oferirà aquest dissabte a les 18h al Kursaal.
Invitació als joves de 13 anys a veure ‘Gazoline’ de Jordi Casanovas
Aquesta és una de les accions que es portaran a terme amb motiu del 13è aniversari del Kursaal, que es clourà amb una copa de cava al final de la funció de ‘The Opera Locos’ de la companyia Yllana, que es podrà veure dijous a 2/4 de 10 del vespre a la sala gran del Kursaal. Una altra de les propostes és convidar tots els nois i noies de 13 anys de Manresa i poblacions veïnes que el 2020 facin 13 anys a la funció de ‘Gazoline’ de Jordi Casanovas, a càrrec de la Joven Compañía, que visitarà la sala gran del Kursaal el divendres 6 de març dins del cicle Platea Jove. Uns espectacle sobre valors, fresc, actual i punyent i que fins l’1 de març es pot veure al Teatre Nacional de Catalunya (TNC).
El Kursaal acollirà el divendres, 9 d'octubre de 2026, el concert 'Llach- Gener 76', que es podrà veure com a Pòrtic de la Fira Mediterrània.
El gener de 2026 fa cinquanta anys dels concerts històrics de Lluís Llach al Palau dels Esports de Barcelona, unes actuacions que van transcendir la dimensió estrictament musical per convertir-se en una fita de llibertat, compromís i esperança col·lectiva, i que van donar lloc al disc Barcelona Gener 76. Mig segle després reviurem aquest esperit en el concert “Llach – Gener 76”, una producció del Festival Barnasants, [...]
El concert que els músics Joan Tena i Pep Poblet havien de fer el proper dijous 29 de gener (19h) a la sala petita del Kursaal ha quedat ajornat per indisposició d’un dels artistes.
En aquests moments s’està treballant per poder reprogramar l’espectacle a partir de la propera temporada, però encara no hi una data tancada. És per això que el teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades per retornar-los l’import de les entrades.
Més espectacles, més funcions, més públic i una ocupació més alta han fet que la programació del 2025 als espais que gestiona Manresana d’Equipaments Escènics (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) s’hagi tancat amb les millors xifres de la història.
Concretament la programació del teatre -de la qual es fa càrrec l’Associació Cultural El Galliner- ha portat un total de 98.355 espectadors, 157 espectacles i 228 funcions, i supera les xifres del 2023 que, amb 97.829 espectadors, era l’any amb més públic dels 18 anys de trajectòria del Kursaal. [...]