19/02/20
EL KURSAAL CELEBRA EL TRETZÈ ANIVERSARI DIJOUS, 20 DE FEBRER, AMB UN 50% DE DESCOMPTE EN LES ENTRADES DELS ESPECTACLES DE LA TEMPORADA
Tretze anys del Kursaal; tretze hores de descompte. Aquest dijous, 20 de febrer -de les 11 del matí a 12 de la nit- es podran comprar amb un 50% de descompte les entrades que encara hi ha disponibles dels espectacles de la temporada gener-juny de 2020. La promoció estarà disponible tant per internet, i també a les taquilles, que obriran en el seu horari habitual, d’11h a 13h i de 18h a 21h.
50% de descompte
Es podran comprar entrades amb la tarifa del 50% de descompte de tots els espectacles programats per aquesta temporada fins el mes de juny, Cicles d’Imagina’t, Petit Kursaal, Gust de Jazz i del cicle ¾ de Música. També s’inclou a la promoció la funció benèfica de ‘Giselle’ que Ballet Clàssic Manresa oferirà aquest dissabte a les 18h al Kursaal.
Invitació als joves de 13 anys a veure ‘Gazoline’ de Jordi Casanovas
Aquesta és una de les accions que es portaran a terme amb motiu del 13è aniversari del Kursaal, que es clourà amb una copa de cava al final de la funció de ‘The Opera Locos’ de la companyia Yllana, que es podrà veure dijous a 2/4 de 10 del vespre a la sala gran del Kursaal. Una altra de les propostes és convidar tots els nois i noies de 13 anys de Manresa i poblacions veïnes que el 2020 facin 13 anys a la funció de ‘Gazoline’ de Jordi Casanovas, a càrrec de la Joven Compañía, que visitarà la sala gran del Kursaal el divendres 6 de març dins del cicle Platea Jove. Uns espectacle sobre valors, fresc, actual i punyent i que fins l’1 de març es pot veure al Teatre Nacional de Catalunya (TNC).
Demà divendres, 16 d'octubre a partir de les 10 del matí, es posaran a la venda les entrades de dues noves sessions de l'espectacle familiar 'Mac Mec Mic' de Laia Gimó i Manel Trias, previstes pel divendres 29 de gener a les 16h i pel dissabte 30 de gener a les 10 del matí a l’escenari de la sala gran del Kursaal.
Aquest dimarts es van posar a la venda i es van exhaurir en pocs minuts les 4 sessions inicialment programades pel 29 i 30 de gener de l’any vinent per veure l’univers del popularíssim Mic a l’escenari de la sala gran del Kursaal, que compta amb un aforament de 180 persones per sessió.
Aquest proper dimarts, 13 d'octubre, a partir de les 10 del matí es posaran a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'Mac Mec Mic' de Laia Gimó i Manel Trias, en què l’univers de del popularíssim Mic es traslladarà a l’escenari de la sala gran del Kursaal en 4 funcions, el 29 i 30 de gener de l’any vinent.
La companyia La Perla 29, amb la complicitat del popular programa de televisió del SX3, presenta un espectacle de titelles creat per als infants més petits i les seves famílies amb en Mic i el seus amics, en Cinc Segons, la Lila, el Cargol i la Mosca.
El Mic és un titella fet de llana que sempre té [...]
A partir de les 10 h del matí de demà dimarts es posaran a la venda les entrades del musical'THE BOOK OF MORMON', que farà parada a la sala gran del Teatre Kursaal en 7 sessions, del 4 al 7 de març de l’any vinent. Després de tres temporades d’èxit i més de 1.000 funcions a Madrid, la gira d'aquest gran musical amb 22 intèrprets, 8 músics en directe i una historia atrevida i salvatge, arriba a Manresa.
'THE BOOK OF MORMON'és un dels muntatges del gènere més sorprenents i divertits del moment, amb una banda sonora magistral, un altíssim nivell interpretatiu i un cos de dansa excepcional, obra [...]