Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

02/12/19
EL KURSAAL DONARÀ DEMÀ LA BENVINGUDA A LES FESTES AMB L’ENCESA DE L’ARBRE DE NADAL DEL PATI, A CÀRREC DELS ALUMNES DE L’AULA ARTS ESCÈNIQUES

A les 19:30 h del vespre de demà dimarts, 3 de desembre, més d'un centenar d’alumnes de l’Escoleta de Teatre de l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal s’encarregaran de fer el compte enrere i encendre els llums de l’arbre de Nadal que com cada any estarà instal·lat al pati del Kursaal durant aquestes festes nadalenques.

 

Els alumnes de les diferents Aules d’Arts Escèniques del Kursaal inauguraran l’arbre de Nadal gegant del Kursaal amb una petita mostra de teatre i cançons nadalenques, obertes al púbic en general.

 

A la venda les entrades de la nova programació gener-juny 2020

L’encesa de l’arbre de Nadal tindrà lloc l’endemà de l’inici de la campanya de venda d’entrades per a la temporada gener-juny 2020 de la programació del Kursaal que comença aquesta tarda de dilluns a partir de les 18h. Es posaran a la venda a taquilles i per internet (www.kursaal.cat) les entrades de la nova temporada amb més de 70 espectacles per a tots els públics. Entre ells es podran comprar entrades per veure espectacles com ‘La Rambla de les Floristes’, ‘La dona del 600’ i ‘Un dia qualsevol’ (de les quals s’han programat 3 funcions), els concerts de Manel, Ramon Mirabet, El Kanka, el Quartet Casals, o espectacles com el Gran Circ Acrobàtic Xinès i la companyia de la ballararina cubana traspassada recentment Alicia Alonso. També es posaran a la venda els espectacles del cicle Imagina’t, Platea Jove, Gust de Jazz, el Club de la Cançó, d’Arrel i ¾ de Música.

 

Ampliació dels horaris de taquilles per Nadal

Les taquilles del Kursaal amplien horaris per aquestes festes nadalenques. Així, del dimarts, 17 de desembre al dissabte, 4 de gener les taquilles estaran obertes d’11h a 13h del matí i de 17 a 21h de la tarda, excepte els dies de Nadal i Sant Esteve i Reis, que estarà tancat. El dia de 1 de gener estarà obert de 18h a 21h i la vigília de Reis (diumenge, 5 de gener), que l’horari serà de 17h a 20h.

ALTRES NOTÍCIES
El concert que els músics  Joan Tena i Pep Poblet havien de fer el proper dijous 29 de gener (19h) a la sala petita del Kursaal ha quedat ajornat per indisposició d’un dels artistes.  En aquests moments s’està treballant per poder reprogramar l’espectacle a partir de la propera temporada, però encara no hi una data tancada. És per això que el teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades per retornar-los l’import de les entrades.  
Més espectacles, més funcions, més públic i una ocupació més alta han fet que la programació del 2025 als espais que gestiona Manresana d’Equipaments Escènics (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) s’hagi tancat amb les millors xifres de la història. Concretament la programació del teatre -de la qual es fa càrrec l’Associació Cultural El Galliner- ha portat un total de 98.355 espectadors, 157 espectacles i 228 funcions, i supera les xifres del 2023 que, amb 97.829 espectadors, era l’any amb més públic dels 18 anys de trajectòria del Kursaal. [...]
El teatre Conservatori de Manresa acollirà una nova sessió del monòleg ‘Escocía’ de Txabi Franquesa, programada per les 17:30h del dissabte 21 de març, en el marc de la campanya Cap Butaca Buida. La primera sessió prevista d’aquest monòleg fresc i desenfadat que reflexiona sobre el pas del temps -programada per les 20h del mateix dia 21 de març- ja té les entrades exhaurides.   ‘Escocía’ és l’espectacle més madur de Txabi Franquesa. I amb això no enganya ningú, perquè inevitablement, l’últim sempre és el més madur. D’aquí [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 238