17/12/25
EL KURSAAL POSA A LA VENDA UNA NOVA SESSIÓ DE ‘HAMLET’ AMB PEYU I ALBERT PLA, PREVISTA PEL 24 D’ABRIL
Amb la segona sessió de ‘Hamlet’ amb Peyu i Albert Pla –prevista pel 24 d’abril a les 17h a la sala gran- ja són 5 els espectacles de la temporada gener-juny de 2026 que tenen noves funcions disponibles, després d’una arrencada fantàstica de la venda de la nova programació.
A part de ‘Hamlet’ -un muntatge que s’estrenarà justament el proper 23 de desembre al Teatre Coliseum de Barcelona-, des de la setmana passada hi ha entrades disponibles per terceres funcions de ‘La corona d’espines’ de Josep Maria de Sagarra (programada pel dilluns 26 de gener a les 18h) i ‘Pel davant i pel darrera’ de Michael Frayn (pel diumenge, 8 de març a les 12h); i segones funcions del monòleg de Míriam Tirado ‘Fills, no deu ser tan difícil!’ (pel dissabte 31 de gener a les 17h) i ‘La importància de ser Frank’ en la versióque anirà a càrrec del Grup de Teatre del Poble Nou de Manresa, (prevista pel dimecres, 18 de febrer a les 19h).
Les entrades d’aquestes noves funcions de la programació del Kursaal, així com de la resta dels espectacles de tota la temporada ja es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal (de dilluns a dissabte de 10h a 13h i de dimarts a dissabte de 18h a 20h) o per internet a www.kursaal.cat.
El Kursaal de Manresa posarà a la venda les entrades per als gairebé un centenar d’espectacles entre gener i juny de l’any 2026 demà dissabte, 29 de novembre, a taquilles i per internet a www.kursaal.cat. A partir de les 10 del matí es podran comprar els abonaments del Toc de Teatre i, a partir de les 11h, tota la resta de la programació i abonaments del Toc Obert i Toc de Sala Petita. La programació inclou gairebé un centenar d’espectacles de tots els gèneres i per a totes les edats.
Pel que fa a l’abonament del Toc de Teatre, inclourà 5 grans muntatges: ‘La corona d’espines’ de Josep Maria [...]
L’abonament de Toc de Teatre inclourà també les obres ‘Ai! La misèria ens farà feliços’, ‘Göteborg’, ‘Els fills’ i ‘La paella dels dijous’, que es podran veure entre els mesos de gener a maig de l’any vinent
L’abonament es podrà comprar a partir del dissabte, 29 de novembre a les 10 del matí i les entrades soles i altres abonaments a partir de les 11 h, tant a les taquilles del teatre i per internet a www.kursaal.cat
El Kursaal de Manresa ja té els cinc títols que inclourà l’abonament del Toc de Teatre per als mesos de gener-juny de 2026. L’abonament [...]
El teatre Kursaal posarà a la venda aquest cap de setmana de Shopping Fest a Manresa les entrades de 3 espectacles de la programació del primer semestre de 2026, a preus especials de llançament. Es tracta de l’obra ‘Gegant’, protagonitzada per Josep Maria Pou i que es podrà veure a la sala gran el 4 de gener; i dels concerts de Suu (programat el 16 de gener) i de Ramon Mirabet (previst pel 7 de febrer). Els preus de promoció -20 € ‘Gegant’ i 10 € cadascun dels concerts- s’aplicaran entre les 10 del matí de dissabte dia 18 d’octubre i la mitjanit del diumenge 19 d’octubre, tant per internet (www.kursaal.cat) [...]