NOTÍCIES

22/01/25
EL MUSICAL ‘MAMMA MIA!’ ARRIBARÀ AL KURSAAL EN 7 FUNCIONS DEL 20 AL 23 DE NOVEMBRE

Aquesta propera tardor, del 20 al 23 de novembre, la sala gran del Kursaal acollirà en 7 funcions el musical ‘Mamma Mia!’, tota una festa musical basada en 23 grans èxits d’ABBA com «Dancing Queen» «Gimme Gimme Gimme» «Chiquitita» o «The Winner Takes It All», entre d’altres. Un homenatge a les mares i a les seves filles, a l’amor i a l’amistat.

Les entrades per veure ‘Mamma Mia’ al Kursaal es posaran a la venda properament a la web del Kursaal a wwww.kursaal.cat. Ben aviat, informarem dels horaris i preus de les diverses sessions.

‘Mama Mia!’ és una comèdia musical amb la qual cantarem, ballarem i ens emocionarem amb les cançons més emblemàtiques de la banda sueca ABBA. Un musical per a totes les edats i tots els públics.

El muntatge que podrem veure al Kursaal és una nova producció de SOM Produce, responsable de grans musicals com ‘Priscilla, Reina del Desierto’, ‘Grease’ o ‘Chicago’ que també es van poder veure a Manresa. ‘Mamma Mia!’ es va estrenar l’octubre del 2022 al Teatre Rialto de Madrid i des d’aleshores més de 600.000 espectadors ja han pogut gaudir d’aquest musical.

La història de ‘Mamma Mia!’ és la de la Donna, una mare soltera i independent que porta un petit hotel en una idíl·lica illa grega. Ella sola ha criat a la seva filla Sophie, que es casarà properament. Sense que ningú ho sàpiga, Sophie llegeix el diari de la seva mare i descobreix tres amants: tres possibles pares! Per posar fi a la seva incertesa, la Sophie decideix convidar-los a tots tres al casament. El caso està assegurat amb l’aparició dels millors i més antics amics de la Donna. Uns retrobaments que ens faran riure i emocionar!

ALTRES NOTÍCIES
Les entrades d’aquests espectacles es posaran a la venda aquest dijous, 28 de maig, a partir de les 10h a les taquilles i per internet a www.kursal.cat A part d’aquests espectacles, l’Espai Plana de l’Om acollirà ‘Toc, toc! Qui hi ha?’ de la companyia Pampallugues Teatre, que serà el primer espectacle de la nova programació familiar d’Imagina’t Enguany els espectacles de la Festa Major de Manresa que obriran la temporada es representaran al teatre Conservatori, en previsió que durant l’estiu es porti a terme un canvi de butaques a la sala gran del Kursaal La nova temporada de programació als equipaments [...]
PREMI GALLINER A TEXTOS TEATRALS 2026 La convocatòria de la 8a edició del Premi Galliner de Textos Teatrals 2026 ja és oberta i les bases es poden consultar a: https://www.omnium.cat/ca/seus/bages-moianes/premis-lacetania/#premis. El termini màxim per presentar propostes és el 16 d’octubre.   L'associació Cultural El Galliner de Manresa impulsa el Premi El Galliner de textos teatrals, inclosa dins del cartell dels Premis Lacetània que convoca Òmnium Bages-Moianès, amb la denominació de Premis Lacetània de les Arts i la Cultura. El Galliner premia una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada [...]
Aquesta iniciativa arriba dos anys després de la producció comunitària de ‘La Santa Espina’ que també es va dur a terme al teatre Conservatori, sota la direcció de Sílvia Sanfeliu Les persones interessada a participar en aquest muntatge s’hi poden inscriure a través d’un formulari Després de l’èxit del muntatge participatiu de ‘La Santa Espina’ de Guimerà, estrenat al teatre Conservatori el 2024 amb la participació d’entitats i de més de 60 artistes dalt de l’escenari, aquest 2026 el Galliner i el Kursaal impulsen una nova producció comunitària, [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 249