NOTÍCIES

16/02/24
EL TEATRE KURSAAL CELEBRA 17 ANYS AMB UN ABONAMENT DE 2 ESPECTACLES PER 17 EUROS

El teatre Kursaal es va inaugurar el 20 de febrer del 2007, després d’un singular procés de recuperació, amb una gran implicació del teixit social i cultural de la ciutat. Aquest proper 20 de febrer farà 17 anys d’aquella data i per celebrar-ho del 17 al 21 de febrer el Kursaal oferirà un abonament especial de 2 espectacles (a escollir d'entre un total de 17 propostes diferents) a un preu de 17€.

L’abonament es podrà fer escollint 2 d’entre aquests 17 espectacles: el monòleg ‘Espíritu’ de Santi Rodríguez, el concert Marvel vs DC, els concert d’Anna Roig, Joan Garriga, Ginestà, el  Concert de Patum+Marco Mezquida, Miquel Gil Trio, Orfeó Manresà ‘Innova Cançó’, les obres ‘Austràlia’, ‘Adeu, Jane’, ‘Instruccions per fer-se feixista’, ‘Coralina, la serventa amorosa’ i ‘Jauría’, i els espectacles Fun Dan Mondays, ‘So hum–Camí a la llum’, ‘Satisfacshow’, i la proposta de dansa ‘Odissea’ de la Cia Maria Rovira i la Fundació CreaDance.

L’abonament dels 17 anys del Kursaal es pot comprar a la web www.kursaal.cat i també a taquilles en l’horari habitual (d’11h a 13h i de 18h a 20h de dimarts a diumenge).

ALTRES NOTÍCIES
Les entrades d’aquests espectacles es posaran a la venda aquest dijous, 28 de maig, a partir de les 10h a les taquilles i per internet a www.kursal.cat A part d’aquests espectacles, l’Espai Plana de l’Om acollirà ‘Toc, toc! Qui hi ha?’ de la companyia Pampallugues Teatre, que serà el primer espectacle de la nova programació familiar d’Imagina’t Enguany els espectacles de la Festa Major de Manresa que obriran la temporada es representaran al teatre Conservatori, en previsió que durant l’estiu es porti a terme un canvi de butaques a la sala gran del Kursaal La nova temporada de programació als equipaments [...]
PREMI GALLINER A TEXTOS TEATRALS 2026 La convocatòria de la 8a edició del Premi Galliner de Textos Teatrals 2026 ja és oberta i les bases es poden consultar a: https://www.omnium.cat/ca/seus/bages-moianes/premis-lacetania/#premis. El termini màxim per presentar propostes és el 16 d’octubre.   L'associació Cultural El Galliner de Manresa impulsa el Premi El Galliner de textos teatrals, inclosa dins del cartell dels Premis Lacetània que convoca Òmnium Bages-Moianès, amb la denominació de Premis Lacetània de les Arts i la Cultura. El Galliner premia una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada [...]
Aquesta iniciativa arriba dos anys després de la producció comunitària de ‘La Santa Espina’ que també es va dur a terme al teatre Conservatori, sota la direcció de Sílvia Sanfeliu Les persones interessada a participar en aquest muntatge s’hi poden inscriure a través d’un formulari Després de l’èxit del muntatge participatiu de ‘La Santa Espina’ de Guimerà, estrenat al teatre Conservatori el 2024 amb la participació d’entitats i de més de 60 artistes dalt de l’escenari, aquest 2026 el Galliner i el Kursaal impulsen una nova producció comunitària, [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 249