NOTÍCIES

08/04/19
ELS QUIOSCOS DEL PRIMER TRAM DEL PASSEIG DE MANRESA ACOLLIRAN ESPECTACLES DE TITELLES, LA TARDA DE DISSABTE

Els tres quioscos del primer tram del Passeig de Manresa es convertiran, la tarda de dissabte vinent, 13 d’abril -entre les 17h i les 20h-, en petits escenaris que acolliran 3 espectacles de titelles en 3 funcions. Serà dins del marc d’‘Un Passeig de titelles’, una iniciativa del teatre Kursaal de Manresa, amb l’objectiu d’apropar les titelles als nens i nenes de Manresa en el marc incomparable del Quiosc del Quimet, el Quiosc del Mig i el Quiosc Canaletes.

Per fer-ho possible es compta amb el suport de l’Ajuntament de Manresa, l'Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona -a través del programa Escenari Secret, de l'associació Imagina’t, de l'associació cultural El Galliner i dels propietaris dels tres quioscos.

A cada quiosc s'hi representaran al llarg de la tarda 3 sessions (17h, 18h, 19h) del mateix espectacle, amb un aforament aproximat de 60 infants. L'entrada és lliure i gratuïta.

Al Quiosc del Quimet s’hi representarà L’Eruga voladora de la companyia Pea Green Boat, la història d’una eruga que vol aprendre a volar. Al Quiosc del Mig la companyia Rosa Fité hi presentarà ‘Juguem amb les paraules’, en què els nens i nenes podran jugar amb els poemes de Miquel Martí i Pol recollits en el llibre ‘Per molts anys i bon profit’. Finalment, el Quiosc Canaletes, la companyia La Petita Brownie hi portarà ‘En Patufet’, el més conegut de tots els contes, amb una escenografia molt màgica i amb cançons.

 

Quiosc Quimet - a les 5, a les 6 i a les 7 de la tarda

 L'eruga voladora

Pea Green Boat

Durada: 35 minuts

recomanable a partir de 2 anys.

 

Quiosc del mig- a les 5, a les 6 i a les 7 de la tarda

 Juguem amb les paraules, recull de poemes de Martí i Pol

Rosa Fité 

Durada: 30 minuts

recomanable a partir de 3 anys.

 

Quiosc Canaletes - a les 5, a les 6 i a les 7 de la tarda

En Patufet

La petita Brownie

Durada: 40 minuts

recomanable a partir de 2 anys.

ALTRES NOTÍCIES
A partir de les 10 h del matí es podrà comprar el Toc de Teatre, a 2/4 d’11h el Toc d’Òpera, i a les 11 el Toc Obert, el nou Toc Pau Casals i el Toc de Sala Petita, així com també la resta de programació El Kursaal de Manresa posarà a la venda les entrades per als espectacles de la propera tardor aquest dissabte, 13 de juny a taquilles i per internet a www.kursaal.cat. A partir de les 10 del matí es podran comprar els abonaments del Toc de Teatre i a 2/4 d’11h, els del Toc d’Òpera. A partir de les 11h, es posarà a la venda la resta de la programació i abonaments del Toc Obert, Toc Pau Casals [...]
Les entrades d’aquests espectacles es posaran a la venda aquest dijous, 28 de maig, a partir de les 10h a les taquilles i per internet a www.kursal.cat A part d’aquests espectacles, l’Espai Plana de l’Om acollirà ‘Toc, toc! Qui hi ha?’ de la companyia Pampallugues Teatre, que serà el primer espectacle de la nova programació familiar d’Imagina’t Enguany els espectacles de la Festa Major de Manresa que obriran la temporada es representaran al teatre Conservatori, en previsió que durant l’estiu es porti a terme un canvi de butaques a la sala gran del Kursaal La nova temporada de programació als equipaments [...]
PREMI GALLINER A TEXTOS TEATRALS 2026 La convocatòria de la 8a edició del Premi Galliner de Textos Teatrals 2026 ja és oberta i les bases es poden consultar a: https://www.omnium.cat/ca/seus/bages-moianes/premis-lacetania/#premis. El termini màxim per presentar propostes és el 16 d’octubre.   L'associació Cultural El Galliner de Manresa impulsa el Premi El Galliner de textos teatrals, inclosa dins del cartell dels Premis Lacetània que convoca Òmnium Bages-Moianès, amb la denominació de Premis Lacetània de les Arts i la Cultura. El Galliner premia una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 250