18/07/18
EXHAURIDES LES ENTRADES PEL CONCERT DE SERGIO DALMA DEL 13 D’OCTUBRE AL KURSAAL
El cantant sabadellenc Sergio Dalma tornarà al teatre Kursaal de Manresa el dissabte, 13 d’octubre (21h) amb el tercer lliurament de la col·lecció Via Dalma i ho farà amb les entrades exhaurides. Aquest serà el quart concert que Sergio Dalma oferirà a la sala gran del Kursaal, amb el precedent d’entrades també exhaurides als tres concerts anteriors.
Via Dalma III és una col·lecció de cançons heterogènies però connectades per la reinvenció màgica de la seva veu, sense dubte una de les més personals i reconegudes veus del panorama musical llatí americà en els últims 25 anys.
Aquest nou lliurament de cançons italianes reivindica autors de tota la vida i amb títols contemporanis. Són cançons de diverses dècades, diversos autors, diversos estils però totes amb el segell propi de Sergio Dalma. Cançons poderosament evocadores, un preciós mosaic del millor pop italià que en la seva veu agafen un nou sentit.
A partir de les 10 h del matí es podrà comprar el Toc de Teatre, a 2/4 d’11h el Toc d’Òpera, i a les 11 el Toc Obert, el nou Toc Pau Casals i el Toc de Sala Petita, així com també la resta de programació
El Kursaal de Manresa posarà a la venda les entrades per als espectacles de la propera tardor aquest dissabte, 13 de juny a taquilles i per internet a www.kursaal.cat. A partir de les 10 del matí es podran comprar els abonaments del Toc de Teatre i a 2/4 d’11h, els del Toc d’Òpera. A partir de les 11h, es posarà a la venda la resta de la programació i abonaments del Toc Obert, Toc Pau Casals [...]
Les entrades d’aquests espectacles es posaran a la venda aquest dijous, 28 de maig, a partir de les 10h a les taquilles i per internet a www.kursal.cat
A part d’aquests espectacles, l’Espai Plana de l’Om acollirà ‘Toc, toc! Qui hi ha?’ de la companyia Pampallugues Teatre, que serà el primer espectacle de la nova programació familiar d’Imagina’t
Enguany els espectacles de la Festa Major de Manresa que obriran la temporada es representaran al teatre Conservatori, en previsió que durant l’estiu es porti a terme un canvi de butaques a la sala gran del Kursaal
La nova temporada de programació als equipaments [...]
PREMI GALLINER A TEXTOS TEATRALS 2026
La convocatòria de la 8a edició del Premi Galliner de Textos Teatrals 2026 ja és oberta i les bases es poden consultar a: https://www.omnium.cat/ca/seus/bages-moianes/premis-lacetania/#premis. El termini màxim per presentar propostes és el 16 d’octubre.
L'associació Cultural El Galliner de Manresa impulsa el Premi El Galliner de textos teatrals, inclosa dins del cartell dels Premis Lacetània que convoca Òmnium Bages-Moianès, amb la denominació de Premis Lacetània de les Arts i la Cultura.
El Galliner premia una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada [...]