Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

01/09/20
INSCRIPCIONS OBERTES A L’AULA D’ARTS ESCÈNIQUES DEL TEATRE KURSAAL DE MANRESA, QUE COMENÇARAN EL 21 DE SETEMBRE

L’Aula d’Arts Escèniques arrencarà el proper dilluns, 21 de setembre el nou curs amb una àmplia oferta formativa de teatre i teatre musical per a totes les edats. Es tracta d’una oferta formativa municipal i de qualitat en el camp de les arts escèniques, que permet als alumnes descobrir i aprofundir d’una manera lúdica en les tècniques teatrals en un entorn professional com és el teatre Kursaal. Alhora, en aquests temps de Coronavirus, esdevé una eina útil per combatre efectes emocionals i en la conducta derivats del confinament i la pandèmia, sobretot en els infants.

 De cara a aquest curs l’Aula està treballant per garantir les mesures sanitàries i de seguretat per als alumnes i mestres des del moment que els alumnes arriben al Kursaal i fins al moment que en marxen. Per això es faran grups reduïts i es faran les classes en espais amplis. Les inscripcions es poden realitzar durant tot aquest mes de setembre a la pàgina web de l’Aula (https://www.kursaal.cat/formacio/cursos).

 Aquest curs, l’Escoleta de Teatre ofereix diferents cursos adreçats als més petits: Teatre Petits per nens i nenes de 4 a 6 anys  (dimarts de 18h a 19h); Teatre Infantil per nens i nenes de 7 a 11 anys (dilluns i dimarts de 18h a 19:30h); Teatre Juvenil (nivell 1 i 2), per a nois i noies de 12 a 17 anys (dijous de 18h a 19:30h i que en aquests moments ja té les inscripcions tancades), Teatre Musical Juvenil per nois i noies de 12 a 16 anys (dimecres de 18h a 20h); Teen Theatre (Teatre Juvenil en anglès) de 12 a 17 anys (dilluns de 17:30h a les 18h) i Teatre jove Avançat a partir de 14 anys (dissabte d’11h a 13h).

 

L’Aula de Teatre manté aquest any l’oferta formativa de l’any passat amb un curs de dues hores setmanals: Teatre Adults, per a totes aquelles persones majors de 16 anys que vulguin fer un tastet del món del teatre, es farà els dilluns de 20h a 22h. També s’ofereix el curs Teatre Musical - Adults (dimarts de 20h a 22h), en què es representarà el musical ‘Heathers, Escola de joves assassins’ i que està adreçat a major de 17 anys. Per altra banda, un any més es realitzarà el curs de Coreografies, en la franja horària de divendres de 20:30h a 22h. Finalment, aquest curs l’Aula ofereix per segon any consecutiu el monogràfic ‘La màscara’, adreçat a majors de 16 anys i en què es treballarà la màscara neutra, màscara expressiva, la màscara expressiva, Commedia dell’arte i clown.

 L’Aula de Circ que es porta a terme a l’Espai Sant Domènec i que organitza l’associació La Crica també té les inscripcions obertes a: https://www.lacrica.cat/

  Més informació dels cursos i tallers a

https://www.kursaal.cat/formacio/cursos

ALTRES NOTÍCIES
Les inscripcions per al curs 2023/2024 de l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ja estan obertes amb 12 grups que iniciaran les classes a partir del 18 de setembre. Es tracta d’una oferta formativa municipal i de qualitat en el camp de les arts escèniques que permet a l’alumnat descobrir i aprofundir d’una manera lúdica en les tècniques teatrals en un entorn professional com és el teatre Kursaal. Les inscripcions es poden fer a través de la web del Kursaal a l’apartat de L’Aula (https://www.kursaal.cat/formacio/cursos). Aquest curs, l’Aula de Teatreofereix diferents cursos adreçats als més [...]
L’obra Malson d’una nit d’estiu’, creada i interpretada per una quinzena d’alumnes de Teatre Jove de l’Aula d’Arts Escèniques del Teatre Kursaal de Manresa, ha estat una de les peces guanyadores als Premios Buero de Teatro Joven que atorga anualment la Fundació Coca-Cola. En la 20a edició dels premis, que han guardonat 17 espectacles interpretats per joves -un a cada comunitat autònoma-, han escollit ‘Malson d’una nit d’estiu’ d’entre totes les que es van presentar provinents d’arreu de Catalunya. El premi és una “experiència teatral molt especial a la seva comunitat autònoma”. ‘Malson [...]
El Festival Internacional de Cinema Documental ‘DocsBarcelona’ tornarà demà dimecres i dijous a l’Espai de la Plana de l’Om de Manresa, dins del marc de la 26a edició del festival que tindrà lloc del 18 al 28 de maig a Barcelona.  Demà dimecres 24 de maig (19 h) es projectarà ‘Who I am not’ de Tünde Skovran, una història explicada per dues persones intersexe de Sud-Àfrica que lluiten per visibilitzar la seva diferència, en un documental que es planteja el tema de què és el que fa que algú sigui un home o una dona. I demà passat, 25 [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 178