Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

14/06/22
JA SÓN A LA VENDA LES ENTRADES DE MÉS DE 60 ESPECTACLES DE LA PROGRAMACIÓ DE TARDOR DEL KURSAAL

Ja són a la venda tota la nova temporada d’espectacles que, entre els mesos d’agost i desembre de 2022, es podran veure al teatre Kursaal (sala gran i sala petita), teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om de Manresa. 

Pel que fa a l’abonament del Toc de Teatre, inclourà 4 grans muntatges: ‘El sopar dels idiotes’ de Francis Veber (24 i 25 de setembre), ‘L’oreneta’ de Guillem Clua (22 i 23 d’octubre), ’Immunitat’ de Jordi Casanovas (12 i 13 de novembre) i la comèdia ‘Sólo llamé para decirte que te amo’ de Nelson Valente (3 i 4 de desembre).  El preu de l’abonament serà de 76€. I cada obra per separat tindrà un preu de 26€, excepte ‘El sopar dels idiotes’ i ‘Immunitat’, que costaran 28€.

En format abonament també es podran comprar les 2 òperes d’aquest any, ‘Dido i Aeneas’ i ‘Don Giovanni’ per 55 €. O en format d’abonament complet amb aquestes 2 òperes i les que estan programades per la primavera del 2023: ‘Madam Butterfly’ i ‘Il trovatore’ per 108 €.

També es podran comprar entrades de mitja dotzena d’obres teatrals més de la sala gran, com ‘El Mar’ de Xavier Bobés i Alberto Conejero en una producció del Teatre Nacional de Catalunya (9 de setembre), ‘Master Xof’ amb Joan Pera (28 de setembre), el musical ‘Forever Young’ en una versió adapta d’El Tricicle (1 i 2 d’octubre), ‘Greenpiss’ de la cia Yllana (12 d’octubre), el monòleg de Bruno Oro ‘Sí o no?’ (4 de novembre), ‘Bodas de Sangre’ en una versió contemporània del clàssic de Federico García Lorca (18 de novembre) o ’N.E.V.E.R.M.O.R.E’ de la companyia gallega Chévere (25 de novembre). 

A més a més, aquesta temporada el Kursaal acollirà els concerts d’Els Pets (5 de novembre), Obeses (11 de novembre), SAU (2 de desembre), Falsterbo (20 de novembre), així com també els grups corals The River Troupe Gospel Sallent (30 d’octubre), Cor de Teies (26 de novembre) o el concert de gospel de la coral procedent d’Estats Units The Black Heritage Choir amb el concert ‘Amazing Grace’, en homenatge a Aretha Franklin (11 de desembre).

A partir de demà també es podran adquirir els espectacles de circ com ‘Déjà vu’ de Manolo Alcántara (28 d’octubre) o ‘De tu a tu’ de la Companyia Mur (2 de setembre) o els muntatges dansa ‘Migrare’ de la Cia. Maduixa (29 d’octubre) i ‘Casa d’àngels’ inspirat en textos de Mercè Rodoreda (10 de desembre).

Així mateix ja estan disponibles tots els espectacles i concerts dels cicles de Gent Gran (major de 65 anys), Platea Jove, 3/4 de Música, Club de la Cançó, Cicle d’Arrel, Petit Kursaal, Imagina't i Fira Mediterrània. Igualment es podran fer abonaments de Sala Petita i el Toc Obert.

ALTRES NOTÍCIES
L’escenari de la sala gran del teatre Kursaal de Manresa es convertirà en una gran sala jocs el dimecres 12 d’abril a les 7 de al tarda. El Galliner i el Club del Joc del CAE hi organitzaran una partida popular del ‘TAKE A SEAT’, un joc de taula creat pel manresà Ferran Renalias i el barceloní Eloi Pujadas en què les persones que hi juguen han d’acomodar el públic general, la premsa i les autoritats el dia de l’estrena d’un espectacle. Els mateixos creadors del joc dinamitzaran la partida, prevista per un màxim de 50 participants, que es jugarà amb un tauler especial: una recreació aproximada de [...]
Un total de 9.541,50 és la xifra recaptada en la funció solidària que es va representar el diumenge 26 de febrer passat a la sala gran del Teatre Kursaal de Manresa, en què més de 70 ballarins i ballarines de l’escola de dansa Ballet Clàssic Manresa van interpretar ‘El llac dels cignes’. Es tracta d’una iniciativa de Ballet Clàssic Manresa (BCM) amb la col·laboració de Manresana d’Equipaments Escènics (MEES) i la Fundació Althaia; els beneficis de la qual es destinaran íntegrament al projecte de millora de l’atenció a infants i joves d’aquesta última institució.   Aquesta [...]
Una quinzena d’alumnes de Teatre Jove de l’Aula d’Arts Escèniques del Teatre Kursaal de Manresa portaran a l’escenari del teatre Conservatori de Manresa l’obra ‘Malson d’una nit d’estiu’ el divendres, 10 de març a les 8 del vespre. Es tracta d’una peça de creació de tot el grup de joves a partir de textos de 'Jauría' de Jordi Casanovas, 'La Feréstega Domada' i 'Titus Andrònic' de William Shakespeare, del film 'Magnòlia' i un text de Guillem Clua; que es va gestar arran de la brutal violació que hi va haver a Igualada la matinada de Tots Sants del 2021. L’obra, [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 170