Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

07/02/24
L’ACTOR MARC BUXADERAS TORNARÀ A PORTAR A LA SALA PETITA DEL KURSAAL EL MONÒLEG ‘SPASTICITY’ EL 5 DE MARÇ

La programació de la Sala Petita del Kursaal tornarà a acollir ‘Spasticity’ a càrrec de l’actor bagenc Marc Buxaderas el dimarts 5 de març; un muntatge que torna a la sala petita després d’haver exhaurit entrades en les 2 funcions que es van programar el 10 i 11 de gener passat. L’espectacle forma part del projecte “Posa un discapacitat a la teva vida” que va néixer l’any 2016 i beu de les dues branques que caracteritzen l’autor: el sentit de l’humor i la presa de consciència vers la diversitat funcional.

A ‘Spasticity’, Marc Buxaderas ens fa un repàs de la seva vida, en format monòleg, on apareixen vivències i anècdotes de primera mà vistes i viscudes des de la perspectiva d’una persona amb diversitat funcional. Totes elles explicades en clau d’humor, aspecte que caracteritza el personatge i amb una clara pretensió de conscienciar vers la diversitat.

Les entrades per veure ‘Spasticity’ ja són a la venda i tenen un preu de 12 euros (10€ per a majors de 65 anys i Carnet Galliner, i 5€ menors de 30 anys), i es poden comprar a la web www.kursaal.cat i a taquilles.

ALTRES NOTÍCIES
Aquesta iniciativa arriba dos anys després de la producció comunitària de ‘La Santa Espina’ que també es va dur a terme al teatre Conservatori, sota la direcció de Sílvia Sanfeliu Les persones interessada a participar en aquest muntatge s’hi poden inscriure a través d’un formulari Després de l’èxit del muntatge participatiu de ‘La Santa Espina’ de Guimerà, estrenat al teatre Conservatori el 2024 amb la participació d’entitats i de més de 60 artistes dalt de l’escenari, aquest 2026 el Galliner i el Kursaal impulsen una nova producció comunitària, [...]
L’obra de teatre ‘Una festa a Roma’ de Marc Artigau, que estava prevista per dissabte, 16 de maig (20h) a la Sala Gran del Kursaal, ha quedat suspesa per indisposició d’un dels actors i ha obligat també a la companyia a cancel·lar la gira que tenia programada. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades per fer la devolució de l’import de les localitats. ‘Una festa a Roma’ es va estrenar al Teatre Lliure de Gràcia, sota la direcció de Clara Segura i comptava amb un repartiment format per Marta Angelat, Xavier Boada, Lluís Marco, Gemma Martínez, [...]
L’Aula d’Arts Escèniques del teatre Kursaal de Manresa ofereix un estiu més quatre setmanes de Tallers adreçats a infants des de 4 anys i fins a 18 anys, que ja tenen les inscripcions obertes. L’Aula oferirà un primer torn la setmana del 29 de juny al 3 de juliol; un segon torn del 6 a l’10 de juliol; el tercer torn del 13 al 17 de juliol i un quart torn del 20 al 24 de juliol. Els alumnes inscrits s’agruparan per edats: Petits (de 4 a 6 anys), Infantil (de 7 a 12 anys), Juvenils (de 13 a 15 anys), i Joves (de 16 a 18 anys). Els Tallers d’Estiu, que es portaran a terme a diversos espais del Kursaal, oferiran teatre, gaudint del [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 247