Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

07/02/24
L’ACTOR MARC BUXADERAS TORNARÀ A PORTAR A LA SALA PETITA DEL KURSAAL EL MONÒLEG ‘SPASTICITY’ EL 5 DE MARÇ

La programació de la Sala Petita del Kursaal tornarà a acollir ‘Spasticity’ a càrrec de l’actor bagenc Marc Buxaderas el dimarts 5 de març; un muntatge que torna a la sala petita després d’haver exhaurit entrades en les 2 funcions que es van programar el 10 i 11 de gener passat. L’espectacle forma part del projecte “Posa un discapacitat a la teva vida” que va néixer l’any 2016 i beu de les dues branques que caracteritzen l’autor: el sentit de l’humor i la presa de consciència vers la diversitat funcional.

A ‘Spasticity’, Marc Buxaderas ens fa un repàs de la seva vida, en format monòleg, on apareixen vivències i anècdotes de primera mà vistes i viscudes des de la perspectiva d’una persona amb diversitat funcional. Totes elles explicades en clau d’humor, aspecte que caracteritza el personatge i amb una clara pretensió de conscienciar vers la diversitat.

Les entrades per veure ‘Spasticity’ ja són a la venda i tenen un preu de 12 euros (10€ per a majors de 65 anys i Carnet Galliner, i 5€ menors de 30 anys), i es poden comprar a la web www.kursaal.cat i a taquilles.

ALTRES NOTÍCIES
El teatre Conservatori de Manresa acollirà una nova sessió del monòleg ‘Escocía’ de Txabi Franquesa, programada per les 17:30h del dissabte 21 de març, en el marc de la campanya Cap Butaca Buida. La primera sessió prevista d’aquest monòleg fresc i desenfadat que reflexiona sobre el pas del temps -programada per les 20h del mateix dia 21 de març- ja té les entrades exhaurides.   ‘Escocía’ és l’espectacle més madur de Txabi Franquesa. I amb això no enganya ningú, perquè inevitablement, l’últim sempre és el més madur. D’aquí [...]
Amb la segona sessió de ‘Hamlet’ amb Peyu i Albert Pla –prevista pel 24 d’abril a les 17h a la sala gran- ja són 5 els espectacles de la temporada gener-juny de 2026 que tenen noves funcions disponibles, després d’una arrencada fantàstica de la venda de la nova programació. A part de ‘Hamlet’ -un muntatge que s’estrenarà justament el proper 23 de desembre al Teatre Coliseum de Barcelona-, des de la setmana passada hi ha entrades disponibles per terceres funcions de ‘La corona d’espines’ de Josep Maria de Sagarra (programada pel dilluns 26 de gener a les 18h) i ‘Pel davant i [...]
El Kursaal de Manresa posarà a la venda les entrades per als gairebé un centenar d’espectacles entre gener i juny de l’any 2026 demà dissabte, 29 de novembre, a taquilles i per internet a www.kursaal.cat. A partir de les 10 del matí es podran comprar els abonaments del Toc de Teatre i, a partir de les 11h, tota la resta de la programació i abonaments del Toc Obert i Toc de Sala Petita. La programació inclou gairebé un centenar d’espectacles de tots els gèneres i per a totes les edats. Pel que fa a l’abonament del Toc de Teatre, inclourà 5 grans muntatges: ‘La corona d’espines’ de Josep Maria [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 236