16/10/19
L’ESPECTACLE ‘YO SOBREVIVÍ A EGB’ DE JORDI MERCA, PREVIST PER DIVENDRES AL TEATRE CONSERVATORI, AJORNAT AL 25 D’OCTUBRE A CAUSA DE LA VAGA
Arran de la vaga general convocada per aquest divendres, 18 d’octubre, i a la qual el Teatre Kursaal s’adhereix, les funcions de l’espectacle ‘Yo sobreviví a EGB’ de Jordi Merca, programades a les 21h i a les 23h al teatre Conservatori de Manresa, es traslladen al proper divendres, 25 d’octubre, en el mateix espai i horaris.
El Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien comprat entrades per a les dues funcions de l’espectacle, que podran fer servir les mateixes entrades. En el cas de les persones que non tinguin disponibilitat per assistir a les funcions del dia 25 d’octubre, se’ls farà la devolució de l’import de les entrades a partir del proper dimarts, 22 d’octubre.A les persones que les van comprar per internet se’ls farà el retorn directe dels diners a través de la targeta amb la qual van fer compra. Per les entrades comprades a taquilles, es podran passar a recollir els diners també a partir del 22 d’octubre a les taquilles del teatre (de dimarts a diumenge de 18h a 21h i de dimarts a dissabte, d’11h a 13h).
El concert que els músics Joan Tena i Pep Poblet havien de fer el proper dijous 29 de gener (19h) a la sala petita del Kursaal ha quedat ajornat per indisposició d’un dels artistes.
En aquests moments s’està treballant per poder reprogramar l’espectacle a partir de la propera temporada, però encara no hi una data tancada. És per això que el teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades per retornar-los l’import de les entrades.
Més espectacles, més funcions, més públic i una ocupació més alta han fet que la programació del 2025 als espais que gestiona Manresana d’Equipaments Escènics (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) s’hagi tancat amb les millors xifres de la història.
Concretament la programació del teatre -de la qual es fa càrrec l’Associació Cultural El Galliner- ha portat un total de 98.355 espectadors, 157 espectacles i 228 funcions, i supera les xifres del 2023 que, amb 97.829 espectadors, era l’any amb més públic dels 18 anys de trajectòria del Kursaal. [...]
El teatre Conservatori de Manresa acollirà una nova sessió del monòleg ‘Escocía’ de Txabi Franquesa, programada per les 17:30h del dissabte 21 de març, en el marc de la campanya Cap Butaca Buida. La primera sessió prevista d’aquest monòleg fresc i desenfadat que reflexiona sobre el pas del temps -programada per les 20h del mateix dia 21 de març- ja té les entrades exhaurides.
‘Escocía’ és l’espectacle més madur de Txabi Franquesa. I amb això no enganya ningú, perquè inevitablement, l’últim sempre és el més madur. D’aquí [...]