Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

11/03/20
SE SUSPENEN LES ACTIVITATS PREVISTES AL TEATRE KURSAAL, CONSERVATORI I PLANA DE L’OM DES DE DEMÀ I FINS EL 26 DE MARÇ

La programació del teatre Kursaal, teatre Conservatori i Plana de l’Om de Manresa s’aturarà durant els propers quinze dies, a partir de demà dia 12 de març i fins al proper 26 de març (ambdós inclosos), en compliment de les directrius anunciades aquest matí per la Generalitat de Catalunya, i també d’acord amb les mesures preses per l’Ajuntament de Manresa, per pal·liar els efectes del Coronavirus.

Les mesures afecten un total de 10 espectacles de la programació que elabora el Galliner, i 1 de la programació d’Imagina’t.

En concret, els espectacles que es veuran afectats per la suspensió són:

-Brel, le espectacle – Francophonie (divendres, 13 de març – Sala Gran del Kursaal)
-Anaïs Vila (divendres, 13 de març – Teatre Conservatori)
-Pirates, bruixots i altres bitxos (dissabte, 14 de març – teatre Conservatori)
-Rey Lear (dissabte, 14 de març – Sala Gran Teatre Kursaal)
-Peter Shub (diumenge, 15 de març – Sala Petita de Kursaal)
-Núria Picas: andante con moto (diumenge, 15 de març – Teatre Conservatori)
-Suite Toc Núm. 6 (divendres, 20 de març – Sala gran Kursaal)
-Broadway a capella (diumenge, 22 de març – Sala gran Kursaal)
-El silenci dels telers. (diumenge, 22 de març – Teatre Conservatori)
-La Principal de la Bisbal (dimecres, 25 de març – Sala Gran – Teatre Kursaal)
-Esmeralda Grao. (dijous, 26 de març – Sala Petita Kursaal)

 

L’equip de Manresana d’Equipaments Escènics (MEES) està treballant per informar el més ràpidament possible les persones que tinguin entrades per aquests espectacles que es veuen afectats per la suspensió. En el cas que es trobi una nova data per programar els espectacles, es podran fer servir les mateixes entrades. I en el cas que no es puguin reprogramar les funcions o no es tingui disponibilitat per la nova data, es retornarà l’import de les entrades. S’anirà ampliant la informació en els propers dies.

 

Altres activitats als espais gestionats per Manresana d’Equipaments Escènics

Pel que fa a la resta d’activitats programades en aquests espais, però organitzades per altres entitats, també queden totes suspeses per indicació de l’Ajuntament de Manresa. De moment s’ha pogut confirmar l’ajornament fins a trobar nova data de l’espectacle Justo Molinero y los Descastaos, organitzat per RadioTeletaxi el dissabte 21 de març. També s’ha suspès l’espectacle ‘Luces de Bohemia’ del programa Anem al Teatre, previst per aquest divendres al Teatre Conservatori; el Festival Perifèrics i les sessions de diumenge de CineClub i Petit Cineclub.

ALTRES NOTÍCIES
L’obra de teatre ‘Hamlet 0.2’, protagonitzada per Enric Cambray i que s’havia de fer avui dijous, 29 de maig (19h), a la Sala Petita del Kursaal, s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’actor. En aquests moments s’està estudiant de poder reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades. A ‘Hamlet 0.2’ Enric Cambray fa una dissecció particular, com un monologuista del segle XXI (això que ara en diuen Stand-up comedy), del segon acte de ‘Hamlet’. Parlar de política (un cop més), de l’amistat [...]
L’asseguradora Occident ha renovat el conveni de col·laboració amb Manresana d’Equipaments Escènics, l’empresa que gestiona el teatre Kursaal de Manresa. Occident dona suport a la programació del Kursaal, i d’una manera especial als espectacles d’òpera i als concerts de música clàssica, en una clara aposta per la cultura i les arts escèniques. El conveni que van signar el director d’Oficines de la Catalunya Central a Manresa, Daniel Concepción, i el gerent de MEES - Manresana d’Equipaments Escènics, Jordi Basomba, contribuirà a oferir una programació de qualitat, rellevant, [...]
El dissabte 14 de juny ja es podran comprar les entrades de la programació entre agost i desembre, en què passaran pels espais que gestiona el Kursaal (Teatre Kursaal, Teatre Conservatori i Espai Plana de l’Om) una setantena d’espectacles de teatre, música, circ, dansa, òpera... per a tots els públics. A partir de les 10 del matí es posaran a al venda els Abonaments del Toc de Teatre (un paquet de 4 obres teatrals); a les 10:30h s’obrirà la venda dels Abonaments del Toc d’Òpera (un paquet de 3 òperes). I a partir de les 11 del matí ja es podran comprar entrades per a tots els espectacles i la resta [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 225