02/10/23
SEGON CONCERT D’ANTÒNIA FONT AL TEATRE KURSAAL DE MANRESA A LA VENDA!
Després de la bona marxa de la venda de les entrades pel concert del dissabte, 6 d'abril al Teatre Kursaal, hem posat a la venda les entrades per a un segon concert dels mallorquins Antònia Font, el diumenge 7 d'abril a les 18h. Aquests concerts s’emmarquen dins de la gira que la formació va anunciar la setmana passada i que els portarà per més d’una vintena de teatres durant el 2024, en un tour intimista i proper.
Les entrades per veure Antònia Font en concert al Kursaal tenen un preu únic de 35 euros i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal de dimarts a dissabte d’11h a 13 h i de 18 h a 20 h, o per internet a www.kursaal.cat.
Després de passar per grans espais en la seva darrera gira de retorn als escenaris (Palau Sant Jordi, el Festival Primavera Sound o el Festival Cruïlla), que van tancar dissabte al Palau Firal de Girona en el marc del Temporada Alta, va quedat palès que les cançons d’Antònia Font havien transcendit generacions i que el públic, durant la seva absència, havia mantingut viu el seu llegat.
Pel que fa al seu disc més experimental, ‘Vostè és aquí’ (2012), el grup Antònia Font es va separar de manera indefinida fins que el juny del 2021 una enorme lona al carrer Mallorca -enmig de l’Eixample de Barcelona- insinuava que el grup tornava amb una actuació al Primavera Sound. Un any i mig després, Antònia Font ha comprovat que el retrobament amb el públic -amb un desplegament tècnic de primer nivell i una gran motivació per part dels músics- s’ha fet curt, i per això ara es presenta una nova gira que, tot i ser limitada a un període de temps establert, ja s’augura copiosa i completa.
La ciutat recuperar ‘Un Passeig de titelles’, una iniciativa d’Imagina’t nascuda el 2019 i que torna sis anys després, amb el suport del Kursaal i de l’Ajuntament de Manresa
Tres espais del primer tram del Passeig de Pere III de Manresa es convertiran, la tarda de dissabte vinent, 28 de març -entre les 17h i les 20h-, en petits escenaris que acolliran 3 espectacles de titelles en 3 funcions. Serà dins del marc d’‘Un Passeig de titelles’, una iniciativa impulsada des d’Imagina’t, l’entitat encarregada de la programació familiar a Manresa, amb l’objectiu d’apropar les titelles als infants [...]
El concert que el divendres 13 de març (20 h) tindrà lloc a la sala gran del Kursaal, amb el pianista cubà Pepe Rivero i la Girona Jazz Project Big Band tindrà una convidada de luxe: la saxofonista i cantant manresana Aina López Pla, que actualment estudia a Boston, al prestigiós Berklee College of Music, després de guanyar la beca al talent emergent de la Fundació Cultural Latin Grammy.Aina López Pla, que el novembre passat va rebre el Premi Tendències atorgat dins del cartell dels Premis Regió 7, col·laborarà en aquest concert en què la Girona Jazz Project Big Band, autèntic referent [...]
L’espectacle ‘Glòria 27 o el mite de l’exit’ de Climent Ribera, previst per demà dijous 12 de febrer (19h) a la sala petita del Kursaal s’ha suspès a causa de les restriccions derivades de l’alerta VENTCAT. D’acord amb la companyia La Swanson, el Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que tenien entrades comprades per l’espectacle.
A partir de demà mateix es començarà a treballar per reprogramar l’espectacle i, en funció d’això, es comunicarà com han de procedir les persones que tenien entrades per l'espectacle.
Demà [...]