Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

02/10/23
SEGON CONCERT D’ANTÒNIA FONT AL TEATRE KURSAAL DE MANRESA A LA VENDA!

Després de la bona marxa de la venda de les entrades pel concert del dissabte, 6 d'abril al Teatre Kursaal, hem posat a la venda les entrades per a un segon concert dels mallorquins Antònia Font, el diumenge 7 d'abril a les 18h. Aquests concerts s’emmarquen dins de la gira que la formació va anunciar la setmana passada i que els portarà per més d’una vintena de teatres durant el 2024, en un tour intimista i proper.

Les entrades per veure Antònia Font en concert al Kursaal tenen un preu únic de 35 euros i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal de dimarts a dissabte d’11h a 13 h i de 18 h a 20 h, o per internet a www.kursaal.cat.

Després de passar per grans espais en la seva darrera gira de retorn als escenaris (Palau Sant Jordi, el Festival Primavera Sound o el Festival Cruïlla), que van tancar dissabte al Palau Firal de Girona en el marc del Temporada Alta, va quedat palès que les cançons d’Antònia Font havien transcendit generacions i que el públic, durant la seva absència, havia mantingut viu el seu llegat.

Pel que fa al  seu disc més experimental, ‘Vostè és aquí’ (2012), el grup Antònia Font es va separar de manera indefinida fins que el juny del 2021 una enorme lona al carrer Mallorca -enmig de l’Eixample de Barcelona- insinuava que el grup tornava amb una actuació al Primavera Sound. Un any i mig després, Antònia Font ha comprovat que el retrobament amb el públic -amb un desplegament tècnic de primer nivell i una gran motivació per part dels músics- s’ha fet curt, i per això ara es presenta una nova gira que, tot i ser limitada a un període de temps establert, ja s’augura copiosa i completa.

 

 

ALTRES NOTÍCIES
És una de les actuacions que s’està tirant endavant a través de l’encàrrec de gestió que l’Ajuntament de Manresa va fer a l’empresa pública per accelerar la transició energètica als equipaments municipals, i que ja ha permès instal·lar plaques fotovoltaiques a les Piscines Municipals Manel Estiarte Duocastella i a la seu social d’Aigües de Manresa, a la Plana de l’Om, entre altres projectes. Aigües de Manresa ha iniciat aquesta setmana la instal·lació de 69 plaques fotovoltaiques a les cobertes del Teatre Kursaal. Permetran una producció de 51.998,69 kW/any, [...]
El teatre Kursaal de Manresa serà un dels equipaments catalans que acollirà ‘L'Auca del Senyor Esteve’, el clàssic de Santiago Rusiñol que interpreta la companyia formada durant el programa de TV3 ‘La Puntual’, dirigit per Àngel Llàcer i Enric Cambray i que va emetre ahir dimecres al vespre l’últim capítol. La cita serà el dissabte, 27 de gener en 2 sessions, a les 18 h i a les 20:30 h a la sala gran del teatre Kursaal. Les entrades es posaran a la venda demà divendres a partir de les 11 del matí a taquilles i per internet.  'L'Auca del senyor Esteve' és [...]
El concert comentat ‘Mirades creuades entre passat i futur’ a càrrec del compositor manresà Manel Ribera i el pianista també manresà Roger Illa, que havia de representar-se al Kursaal el diumenge, 22 d'octubre, ha quedat suspès per indisposició. En aquests moments s’està estudiant la possibilitat de reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades.  ‘Mirades creuades entre passat i futur’ és un concert comentat que també comptarà amb la interpretació d’obres de Johann Kuhnau [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 188