Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

18/01/21
SUSPESA LA REPRESENTACIÓ DE L’OBRA ‘RAMON’ I LA LECTURA DRAMATITZADA DE L’OBRA GUARDONADA AMB EL PREMI GALLINER, PREVISTES PER DIUMENGE VINENT

La representació del monòleg ‘Ramon’ de Mar Monegal previst per diumenge vinent, 24 de gener, queda suspesa com a conseqüència de les restriccions de mobilitat preses per pal·liar els efectes del coronavirus, i davant la impossibilitat que les persones de fora de Manresa puguin desplaçar-se al teatre. Igualment, també queda suspesa la lectura dramatitzada de l’obra guanyadora de la primera edició del Premi El Galliner de textos teatrals, ‘La col·lecció’ de Xavier González-Costa, prevista també pel diumenge 24 de gener a la Sala Petita del Kursaal.

 De seguida que l’evolució de la Covid-19 ho permeti i les restriccions de mobilitat siguin més flexibles, es tornarà a posar data a la posada en escena tant de ‘Ramon’, interpretada per Francesc Ferrer, com de ‘La col·lecció’, dirigida per la manresana Sílvia Sanfeliu i interpretada pels actors i actrius manresans Teti Canal, Albert Ruiz, Guillem Cirera i Judith Aguilera.

El Kursaal ja s’ha posat en contacte amb totes les persones que tenien entrades per aquests dos espectacles per informar-los de la suspensió i, en el cas de ‘Ramon’, procedir a la devolució de l’import de les entrades.

ALTRES NOTÍCIES
Aquesta temporada s'implementarà una fórmula nova per formalitzar el Carnet Galliner.  Com fins ara, comprar un Abonament d’espectacles de la sala gran (Toc de Teatre, Toc d’Òpera i Toc Obert) continuarà donant dret a tenir el Carnet Galliner, un carnet que permet disposar de descomptes per comprar altres espectacles durant la temporada vigent. L'única diferència que hi haurà a partir d’ara és que el número de carnet passarà de ser un número ‘per sempre’ a ser un codi que canviarà cada temporada.  Com obtenir el nou codi del Carnet Galliner?  Cada [...]
L’obra de teatre ‘Hamlet 0.2’, protagonitzada per Enric Cambray i que s’havia de fer avui dijous, 29 de maig (19h), a la Sala Petita del Kursaal, s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’actor. En aquests moments s’està estudiant de poder reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades. A ‘Hamlet 0.2’ Enric Cambray fa una dissecció particular, com un monologuista del segle XXI (això que ara en diuen Stand-up comedy), del segon acte de ‘Hamlet’. Parlar de política (un cop més), de l’amistat [...]
L’asseguradora Occident ha renovat el conveni de col·laboració amb Manresana d’Equipaments Escènics, l’empresa que gestiona el teatre Kursaal de Manresa. Occident dona suport a la programació del Kursaal, i d’una manera especial als espectacles d’òpera i als concerts de música clàssica, en una clara aposta per la cultura i les arts escèniques. El conveni que van signar el director d’Oficines de la Catalunya Central a Manresa, Daniel Concepción, i el gerent de MEES - Manresana d’Equipaments Escènics, Jordi Basomba, contribuirà a oferir una programació de qualitat, rellevant, [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 226