Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

19/11/24
SUSPESA L’OBRA DE TEATRE ‘LA CANÇÓ DE LES MENTIDES’ PREVISTA AQUEST DIJOUS A LA SALA PETITA DEL KURSAAL

L’obra de teatre ‘La cançó de les mentides’ amb la Cia Paranys prevista per aquest dijous, 21 de novembre a les 19h, a la sala petita del Kursaal ha quedat suspesa per indisposició d’un dels actors.

En aquests moments s’està estudiant de poder reprogramar l’espectacle més endavant. El teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades.

A ‘La cançó de les mentides’ d’Alfonso Paso, la Júlia creu que té una vida monòtona. Això la porta a inventar situacions i mentides que desesperen el seu marit... Uns lladres, un robatori, corredisses, entrebancs... faran que, entre veritats i mentides, se les hagi d’empescar totes per intentar salvar la nit de Nadal!

ALTRES NOTÍCIES
L’espectacle ‘Glòria 27 o el mite de l’exit’ de Climent Ribera, previst per demà dijous 12 de febrer (19h) a la sala petita del Kursaal s’ha suspès a causa de les restriccions derivades de l’alerta VENTCAT. D’acord amb la companyia La Swanson, el Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que tenien entrades comprades per l’espectacle. A partir de demà mateix es començarà a treballar per reprogramar l’espectacle i, en funció d’això, es comunicarà com han de procedir les persones que tenien entrades per l'espectacle. Demà [...]
El Kursaal acollirà el divendres, 9 d'octubre de 2026, el concert 'Llach- Gener 76', que es podrà veure com a Pòrtic de la Fira Mediterrània.  El gener de 2026 fa cinquanta anys dels concerts històrics de Lluís Llach al Palau dels Esports de Barcelona, unes actuacions que van transcendir la dimensió estrictament musical per convertir-se en una fita de llibertat, compromís i esperança col·lectiva, i que van donar lloc al disc Barcelona Gener 76. Mig segle després reviurem aquest esperit en el concert “Llach ­– Gener 76”, una producció del Festival Barnasants, [...]
El concert que els músics  Joan Tena i Pep Poblet havien de fer el proper dijous 29 de gener (19h) a la sala petita del Kursaal ha quedat ajornat per indisposició d’un dels artistes.  En aquests moments s’està treballant per poder reprogramar l’espectacle a partir de la propera temporada, però encara no hi una data tancada. És per això que el teatre Kursaal ja s’ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades per retornar-los l’import de les entrades.  
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 240