Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

03/11/17
TEATRE KURSAAL - MANIFEST - 3 DE NOVEMBRE

MANIFEST


Totes les institucions i persones sotasignades som perfectament conscients de l’enorme valor de cohesió, reflexió, respecte i tolerància que la cultura pot aportar a la nostra societat en uns moments tan complexos com els actuals.

El conflicte polític que viu la societat catalana necessita solucions polítiques. Empresonar agents fonamentals d’aquest diàleg polític no serà mai la solució.

Tots i cadascun de nosaltres tenim punts de vista diversos i legítims sobre els nostres horitzons de convivència, però els volem de qualitat.

Per això us volem demanar de continuar fent de la participació en la vida cultural la vostra forma d’activisme per alimentar els necessaris espais de reflexió i per contribuir a millorar la nostra convivència.

 

Teatre Nacional de Catalunya

Filmoteca de Catalunya

Institut del Teatre

Temporada Alta – Festival de Tardor de Catalunya

Teatre l’Escorxador de Lleida

Sala Beckett

La Perla 29

Teatre Lliure

Mercat de les Flors

L’equip del Gran Teatre del Liceu

Festival Sismògraf d’Olot

Teatre Principal d’Olot

Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya AADPC

Teatre la Gleva

La Sala. Teatre Infantil i Juvenil. Centre de creació i exhibició. Sabadell

Vania Produccions, SL

Teatre Clavé de Tordera

Museus d’Olot

Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya

Teatre Àngel Guimerà El Vendrell

Museu d’Art Contemporani de Barcelona MACBA

Teatres municipals de Badalona

Fundació Joan Miró

Pep Pla, director del CAET i del Festival TNT

La Seca Espai Brossa

SAT! Sant Andreu Teatre

Centre de Cultura Contemporània de Barcelona CCCB

Associació de Professionals de Circ de Catalunya - APCC

Teatre Gaudí

Versus Teatre

Porta 4

Teatre Eòlia

Teatre Auditori de Granollers

Francesc Casadesús, director del Festival Grec

Pepe Serra, director del Museu Nacional d'Art de Catalunya

El Maldà

Joan Oller, director del Palau de la Música Catalana

Teatre Tantarantana

L’Auditori

Museu de la Música

Grup Balañá

Teatre Victòria

Teatre Poliorama

Teatre Monumental de Mataró

Teatre Auditori de Llinars del Vallès

Eulàlia Ribera, directora del festival El Més Petit de Tots

La Brutal

Teatre Kursaal de Manresa

Associació de Companyies de Teatre professionals de Catalunya - Ciatre

Cascai

Dagoll Dagom

Insectotròpics

La Fura dels Baus

Lazzigags Produccions

Rocamora Teatre

Sarruga Produccions

Teatre de Guerrilla

Teatre-Auditori Sant Cugat

Josep Margalef, Gerent Consorci Teatre Fortuny de Reus

 

Barcelona, 3 de novembre de 2017

 

ALTRES NOTÍCIES
El Kursaal de Manresa posarà a la venda les entrades per als gairebé un centenar d’espectacles entre gener i juny de l’any 2026 demà dissabte, 29 de novembre, a taquilles i per internet a www.kursaal.cat. A partir de les 10 del matí es podran comprar els abonaments del Toc de Teatre i, a partir de les 11h, tota la resta de la programació i abonaments del Toc Obert i Toc de Sala Petita. La programació inclou gairebé un centenar d’espectacles de tots els gèneres i per a totes les edats. Pel que fa a l’abonament del Toc de Teatre, inclourà 5 grans muntatges: ‘La corona d’espines’ de Josep Maria [...]
L’abonament de Toc de Teatre inclourà també les obres ‘Ai! La misèria ens farà feliços’, ‘Göteborg’, ‘Els fills’ i ‘La paella dels dijous’, que es podran veure entre els mesos de gener a maig de l’any vinent  L’abonament es podrà comprar a partir del dissabte, 29 de novembre a les 10 del matí i les entrades soles i altres abonaments a partir de les 11 h, tant a les taquilles del teatre i per internet a www.kursaal.cat El Kursaal de Manresa ja té els cinc títols que inclourà l’abonament del Toc de Teatre per als mesos de gener-juny de 2026. L’abonament [...]
El teatre Kursaal posarà a la venda aquest cap de setmana de Shopping Fest a Manresa les entrades de 3 espectacles de la programació del primer semestre de 2026, a preus especials de llançament. Es tracta de l’obra ‘Gegant’, protagonitzada per Josep Maria Pou i que es podrà veure a la sala gran el 4 de gener; i dels concerts de Suu (programat el 16 de gener) i de Ramon Mirabet (previst pel 7 de febrer). Els preus de promoció -20 € ‘Gegant’ i 10 € cadascun dels concerts- s’aplicaran entre les 10 del matí de dissabte dia 18 d’octubre i la mitjanit del diumenge 19 d’octubre, tant per internet (www.kursaal.cat) [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 234