NOTÍCIES

03/11/17
TEATRE KURSAAL - MANIFEST - 3 DE NOVEMBRE

MANIFEST


Totes les institucions i persones sotasignades som perfectament conscients de l’enorme valor de cohesió, reflexió, respecte i tolerància que la cultura pot aportar a la nostra societat en uns moments tan complexos com els actuals.

El conflicte polític que viu la societat catalana necessita solucions polítiques. Empresonar agents fonamentals d’aquest diàleg polític no serà mai la solució.

Tots i cadascun de nosaltres tenim punts de vista diversos i legítims sobre els nostres horitzons de convivència, però els volem de qualitat.

Per això us volem demanar de continuar fent de la participació en la vida cultural la vostra forma d’activisme per alimentar els necessaris espais de reflexió i per contribuir a millorar la nostra convivència.

 

Teatre Nacional de Catalunya

Filmoteca de Catalunya

Institut del Teatre

Temporada Alta – Festival de Tardor de Catalunya

Teatre l’Escorxador de Lleida

Sala Beckett

La Perla 29

Teatre Lliure

Mercat de les Flors

L’equip del Gran Teatre del Liceu

Festival Sismògraf d’Olot

Teatre Principal d’Olot

Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya AADPC

Teatre la Gleva

La Sala. Teatre Infantil i Juvenil. Centre de creació i exhibició. Sabadell

Vania Produccions, SL

Teatre Clavé de Tordera

Museus d’Olot

Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya

Teatre Àngel Guimerà El Vendrell

Museu d’Art Contemporani de Barcelona MACBA

Teatres municipals de Badalona

Fundació Joan Miró

Pep Pla, director del CAET i del Festival TNT

La Seca Espai Brossa

SAT! Sant Andreu Teatre

Centre de Cultura Contemporània de Barcelona CCCB

Associació de Professionals de Circ de Catalunya - APCC

Teatre Gaudí

Versus Teatre

Porta 4

Teatre Eòlia

Teatre Auditori de Granollers

Francesc Casadesús, director del Festival Grec

Pepe Serra, director del Museu Nacional d'Art de Catalunya

El Maldà

Joan Oller, director del Palau de la Música Catalana

Teatre Tantarantana

L’Auditori

Museu de la Música

Grup Balañá

Teatre Victòria

Teatre Poliorama

Teatre Monumental de Mataró

Teatre Auditori de Llinars del Vallès

Eulàlia Ribera, directora del festival El Més Petit de Tots

La Brutal

Teatre Kursaal de Manresa

Associació de Companyies de Teatre professionals de Catalunya - Ciatre

Cascai

Dagoll Dagom

Insectotròpics

La Fura dels Baus

Lazzigags Produccions

Rocamora Teatre

Sarruga Produccions

Teatre de Guerrilla

Teatre-Auditori Sant Cugat

Josep Margalef, Gerent Consorci Teatre Fortuny de Reus

 

Barcelona, 3 de novembre de 2017

 

ALTRES NOTÍCIES
Aquest proper dimarts, 13 d'octubre, a partir de les 10 del matí es posaran a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'Mac Mec Mic' de Laia Gimó i Manel Trias, en què l’univers de del popularíssim Mic es traslladarà a l’escenari de la sala gran del Kursaal en 4 funcions, el 29 i 30 de gener de l’any vinent. La companyia La Perla 29, amb la complicitat del popular programa de televisió del SX3, presenta un espectacle de titelles creat per als infants més petits i les seves famílies amb en Mic i el seus amics, en Cinc Segons, la Lila, el Cargol i la Mosca. El Mic és un titella fet de llana que sempre té [...]
A partir de les 10 h del matí de demà dimarts es posaran a la venda les entrades del musical'THE BOOK OF MORMON', que farà parada a la sala gran del Teatre Kursaal en 7 sessions, del 4 al 7 de març de l’any vinent. Després de tres temporades d’èxit i més de 1.000 funcions a Madrid, la gira d'aquest gran musical amb 22 intèrprets, 8 músics en directe i una historia atrevida i salvatge, arriba a Manresa. 'THE BOOK OF MORMON'és un dels muntatges del gènere més sorprenents i divertits del moment, amb una banda sonora magistral, un altíssim nivell interpretatiu i un cos de dansa excepcional, obra [...]
Les inscripcions per al curs 2026/2027 de l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ja estan obertes amb dotze grups que iniciaran les classes a partir del 14 de setembre. L’Aula posa a l’abast una oferta formativa municipal i de qualitat en el camp de les arts escèniques que permet a l’alumnat descobrir i aprofundir d’una manera lúdica en les tècniques teatrals en un entorn professional com és el teatre Kursaal. Aquest curs, l’Aula de Teatremanté l’oferta de cursos per a totes les edats i el curs de Coreografies i, com a novetat, incorpora un curs anual de Maquillatge i Caracterització escènica. [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 254