Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ
MAESTRISSIMO (PAGAGNINI 2)
d’Yllana

L’HUMOR DELS YLLANA TORNA AL KURSAAL AMB UN CONCERT SORPRENENT I DIVERTIT

‘Maestrissimo’ és un espectacle “allegro e molto vivace” a mig camí entre el concert de cambra, la comèdia satírica i el retrat d’època, en el qual es mostren, al més pur estil Yllana, les aventures i desventures d’un quartet de corda en un període indeterminat entre els segles XVII i XVIII (Barroc i Neoclassicisme).

Un músic de segona categoria i sense cognoms però amb un talent descomunal intentarà progressar en l’escalafó. Serà capaç només amb el seu talent i la seva genialitat de fer-se un lloc a un món tan jerarquitzat? Aconseguirà el prestigi que per dret es mereix?

Seguint el mateix estil que ‘Pagagnini’, però amb entitat pròpia, ‘Maestrissimo’ delectarà als espectadors amb una estètica acurada i uns personatges divertidíssims que repassaran moments àlgids de la música clàssica.

DURADA
01:30h
PREPARA LA TEVA VISITA
Serveis a l’espectador