Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ
Música
MÚSICA PER CANVIAR EL MÓN
Concert solidari – Fundació Vicente Ferrer

El 2026 serà un any especial per a la Fundació Vicente Ferrer. Farà 30 anys de la seva presència a l’estat espanyol, amb Catalunya com a ubicació referent. Per celebrar aquesta efemèride, el Kursaal acollirà un gran concert solidari amb artistes de gran talent: Carles Cases, Celeste Alías, Santi Careta, Mireia Pintó, Lídia Pujol... També amb la participació d’Els Convidats, Manel Camp Quartet, la Coral Escriny o l’Esclat Gospel Singers, en un concert dirigit pel pianista i compositor manresà Manel Camp i presentat per la periodista manresana Núria Bacardit.

DIVERSOS ARTISTES OFERIRAN UN CONCERT A BENEFICI DELS INFANTS DEL NEPAL

Tota una festa musical, que destinarà tots els beneficis a fer possible que infants d’entre tres i sis anys de la vall de Katmandú (Nepal) tinguin accés a una xarxa de centres de preescolar, cosa que els garantiria un entorn segur i saludable.

*FILA ZERO. Donatiu sense assistència a l’espectacle.

DATES
diumenge, 11 de gener de 2026 - 18:00 h
PREUs
25,00
22,00
ESPAI
logo teatre
Sala Gran
Passeig Pere III, 35 - MANRESA
ET POT INTERESSAR
VEURE’N MÉS