NOTÍCIES

29/09/21
EL KURSAAL OFERIRÀ UNA FUNCIÓ ADAPTADA -AMB SOBRETÍTOLS I AUDIODESCRIPCIÓ- DE L’OBRA ‘FILUMENA MARTURANO’ DE LAPERLA29

El teatre Kursaal oferirà una funció adaptada de l’obra ‘Filumena Marturano’, programada pel diumenge 24 d’octubre a les 12 h. La funció es podrà seguir a partir dels sobretítols que es projectaran en una pantalla, així com per audiodescripció a través d’un sistema de receptors.

Les persones amb discapacitat visual que tinguin interès a utilitzar el servei d’audiodescripció han de sol·licitar-ho enviant un correu electrònic a info@mees.cat o a les taquilles del Kursaal, de dimarts a dissabte d’11 h a 13 h i de 18 h a 20 h).

 Recordeu que les entrades per a l’espectacle es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal i per internet a la web www.kursaal.cat. Tenen un preu és de 28 € (26 € majors de 65 anys i Carnet Galliner; i 6 € per a menors de 25).  Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l’aforament i l’ús de mascareta durant tota la funció.

 ‘Filumena Marturano’ és una producció de LaPerla 29 dirigida per Oriol Broggi i protagonitzada per Clara Segura i Enrico Ianniello que ofereix un retrat a la napolitana on l’estima es posa a prova i ens recorda que l’amor, de vegades, rebota en direccions oposades.

ALTRES NOTÍCIES
Aquest proper dimarts, 13 d'octubre, a partir de les 10 del matí es posaran a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'Mac Mec Mic' de Laia Gimó i Manel Trias, en què l’univers de del popularíssim Mic es traslladarà a l’escenari de la sala gran del Kursaal en 4 funcions, el 29 i 30 de gener de l’any vinent. La companyia La Perla 29, amb la complicitat del popular programa de televisió del SX3, presenta un espectacle de titelles creat per als infants més petits i les seves famílies amb en Mic i el seus amics, en Cinc Segons, la Lila, el Cargol i la Mosca. El Mic és un titella fet de llana que sempre té [...]
A partir de les 10 h del matí de demà dimarts es posaran a la venda les entrades del musical'THE BOOK OF MORMON', que farà parada a la sala gran del Teatre Kursaal en 7 sessions, del 4 al 7 de març de l’any vinent. Després de tres temporades d’èxit i més de 1.000 funcions a Madrid, la gira d'aquest gran musical amb 22 intèrprets, 8 músics en directe i una historia atrevida i salvatge, arriba a Manresa. 'THE BOOK OF MORMON'és un dels muntatges del gènere més sorprenents i divertits del moment, amb una banda sonora magistral, un altíssim nivell interpretatiu i un cos de dansa excepcional, obra [...]
Les inscripcions per al curs 2026/2027 de l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal ja estan obertes amb dotze grups que iniciaran les classes a partir del 14 de setembre. L’Aula posa a l’abast una oferta formativa municipal i de qualitat en el camp de les arts escèniques que permet a l’alumnat descobrir i aprofundir d’una manera lúdica en les tècniques teatrals en un entorn professional com és el teatre Kursaal. Aquest curs, l’Aula de Teatremanté l’oferta de cursos per a totes les edats i el curs de Coreografies i, com a novetat, incorpora un curs anual de Maquillatge i Caracterització escènica. [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 254