Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ
T’ESTIMO SI HE BEGUT
amb Dagoll Dagom, La Brutal i T de Teatre

ATENCIÓ: Aquest espectacle ha quedat reprogramat el 13 de març, ja que es va haver de suspendre la funció del dia 21 de novembre, d’acord amb les mesures preses per pal·liar els efectes del Coronavirus. Posteriorment s'ha programat una nova funció el dia 14 de març.

ELS CONTES D’EMPAR MOLINER ESCENIFICATS PER DAGOLL DAGOM, LA BRUTAL I T DE TEATRE

Dagoll Dagom, La Brutal i T de Teatre presenten T’estimo si he begut, un espectacle amb cançons a partir dels relats d’Empar Moliner adaptats al teatre per ella mateixa. Històries esbojarrades i contradictòries que fascinen per la seva singularitat, protagonitzades per personatges gens carismàtics, gens agraciats i potser una mica còmics

‘T’estimo si he begut’ està dirigit per David Selvas i interpretat per les quatre actrius de T de Teatre: Mamen Duch, Marta Pérez, Carme Pla i Àgata Roca, a les quals s’uneixen David Bages, Mercè Martínez i Ernest Villegas. 


Consulta les mesures de seguretat i prevenció de la COVID-19 AQUÍ

DURADA
01:50h
DIRECCIÓ

David Selvas

MÚSICA ORIGINAL

Andreu Gallén

INTÈRPRETS

David Bagés, Mamen Duch, Mercè Martínez, Marta Pérez, Carme Pla, Àgata Roca i Ernest Villegas

FOTOGRAFIA

Kiku Piñol i Noemí Elias

PREPARA LA TEVA VISITA
Serveis a l’espectador